۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۶۱۶۳
حجت الاسلام یزدی:

آیت الله یزدی به علت کسالت در اجلاس خبرگان حضور پیدا نکرد

خبرگزاری رسا ـ رئیس دفتر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله محمد یزدی، نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری به علت کسالت و بیماری نتوانست در اجلاسیه هفتم خبرگان رهبری حضور پیدا کند.
حجت الاسلام مجيد يزدي مسؤول داره كل آموزش قضات روحاني قوه قضائيه
حجت الاسلام مجید یزدی رئیس دفتر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در خصوص حضور خود در هفتمین اجلاسیه خبرگان رهبری که از صبح امروز در تهران آغاز شد گفت: بنده بخاطر مسؤولیتی که در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری دارم (رئیس دبیر خانه مجلس خبرگان) موظف بودم در این اجلاسیه شرکت کنم و کارهای اداری مربوطه را انجام دهم.

وی تصریح کرد: حضور بنده اختصاصی به اجلاسیه امسال نداشت بلکه در اجلاسیه های گذشته نیز حضور داشتم و کارها را پیگیری می کردم.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به عدم حضور آیت الله یزدی نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری، در اجلاسیه هفتم خبرگان ابراز داشت: ایشان چند روزی است که کسالت داشتند و از دیشب نیز به علت تشدید بیماری قلبی در یکی از بیمارستان های قم بستری شدند.

حجت الاسلام یزدی بیان داشت: در این اجلاسیه آیت الله هاشمی نیز در خصوص علت عدم حضور آیت الله یزدی توضیحاتی ارائه داد و گفت: علت حضور نیافتن آیت الله یزدی کسالت و بیماری بوده است.

رئیس دفتر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این اجلاسیه صبح امروز با سخنرانی رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی که در حضور خبرنگاران انجام شد آغاز و سپس اجلاس بدون حضور خبرنگاران با سخنرانی و نطق چند عضو خبرگان رهبری ادامه یافت.

حجت الاسلام یزدی بیان داشت: در این اجلاسیه دکتر منوچهر متکی وزیر امور خارجه کشورمان نیز به عنوان میهمان اولین روز اجلاس به ایراد سخن پرداخت و فردا نیز سردار جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، میهمان هفتمین اجلاسیه خبرگان رهبری خواهد بود.

گفتنی است هفتمین اجلاسیه خبرگان رهبری از صبح امروز چهارم اسفندماه، با سخنرانی رئیس این مجلس در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی به طور رسمی آغاز شد و تا فردا نیز ادامه خواهد داشت. /924/ت302/ج


ارسال نظرات