۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۷۶۱۶۳۳
واکنش حماس به کشتار خان‌یونس؛

تسلیم اشغالگران نمی‌شویم

تسلیم اشغالگران نمی‌شویم
مسؤولان حماس با اعلام اینکه جنایت وحشیانه اشغالگران در خان‌یونس و دیگر مناطق غزه نشان می‌دهد آنها به دنبال توافق نیستند، تاکید کردند: مقاومت از موضع قدرت در مذاکرات عمل می‌کند و ملت و مقاومت فلسطین هرگز تسلیم خواسته‌های دشمن نمی‌شوند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی جنایت وحشیانه‌ای که امروز صهیونیست‌ها در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه انجام داده و بیش از 350 شهید و زخمی میان آوارگان برجای گذاشتند، خبرگزاری رویترز به نقل از یکی از مسئولان جنبش حماس اعلام کرد: جنایت وحشیانه اسرائیل در خان یونس نشان می‌دهد که این رژیم به دنبال توافق نیست.

امروز همچنین «احمد عبدالهادی» نماینده حماس در لبنان در واکنش به جنایت وحشیانه اشغالگران در خان یونس اعلام کرد که این کشتار وحشیانه منجر به تسلیم شدن مردم فلسطین و تیم مذاکره کننده آنها نخواهد شد.

وی در گفت وگو با المیادین اظهار داشت: کشتارهای ضد بشری که اشغالگران علیه مردم فلسطین انجام می‌دهند، برای ما بسیار دردناک است اما هرگز تسلیم خواسته‌های دشمن نمی‌شویم. رژیم اشغالگر همچنین هرگز نمی‌تواند ملت فلسطین را که تصمیم گرفته‌اند در کنار مقاومت باشند، تسلیم کند.

این مسؤول حماس افزود: جبهه‌های حامی غزه از مردم فلسطین حمایت می‌کنند و همچنین در ابعاد سیاسی و مذاکرات نیز حامی ملت فلسطین هستند. ما از این جبهه‌ها که به شدت دولت آمریکا را نگران کرده‌اند سپاسگزاریم.

منابع خبری فلسطین امروز شنبه خبر دادند که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایتی دیگر در غزه شده و جنگنده‌های رژیم اسرائیل چادرهای آوارگان فلسطینی را در منطقه «مواصی» خان‌یونس بمباران کردند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده ، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سپس اقدام به هدف قرار دادن تیم‌های امدادگران و دفاع مدنی کردند که در حین کمک رسانی به مجروحان بودند.

 

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه در واکنش به جنایت جدید صهیونیست‌ها در خان‌یونس اعلام کرد: دشمن صهیونیستی با بمباران اردوگاه های آوارگان در منطقه «المواصی» در خان‌یونس دست به کشتار وحشتناکی زد که بیش از 100 شهید و مجروح بر جای گذاشته است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در جنایت جدید صهیونیست‌ها در بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی خان‌یونس، تعداد شهدا به بیش از 71 نفر و مجروحان به 289 نفر افزایش یافته که حال برخی از آن‌ها وخیم می‌باشد.

 این درحالی است که صهیونیست‌ها طی یک هفته گذشته در شهر غزه، از هیچ جنایت وحشیانه‌ای علیه آوارگان دریغ نکرده و صدها فلسطینی را به فجیع‌ترین شکل ممکن قتل عام و مجروح کردند.

ارسال نظرات