۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۶۱۹۴۴

دیدار مسئولان سپاه عاشورا با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

دیدار مسئولان سپاه عاشورا با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
فرمانده سپاه عاشورا به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، مسئول حفاظت اطلاعات و جمعی از معاونین خود با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده در این دیدار با تکریم و تعظیم یاد و نام شهید آیت الله آل هاشم و تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل به سمت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز عنوان کرد: سپاه و بسیج با ظرفیت عظیم خود در خدمت شماست، سپاه خود را بازوی روحانیت می داند و از این رو در کنار شما خواهد بود، ظرفیت بی بدیل بسیج بزرگترین امکان برای پیشبرد اهداف انقلابی هست و شما منصوب ولایت هستید و طبعاً بسیج در تحقق منویات ولایت و شخص جنابعالی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی نیز در این دیدار با تبریک انتصاب ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مهم آذربایجان شرقی و امامت جمعه تبریز بیان کرد: بحمدالله شما به مسائل انقلاب اشراف کامل دارید. شهید عزیز آیت الله آل هاشم، به بسیجیان و سپاه خیلی محبت داشت، سابقه شما مخصوصاً در مدت مسئولیت حوزه های علمیه نشان می دهد همواره پشتیبان بسیج بوده اید. 

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل نیز تصریح کرد: وجه دینی و انقلابی سپاه با تکیه بر مردمی بودن آن از اول انقلاب تاکنون استمرار داشته است، و سپاه باید نگاه فرامرزی داشته و با توطئه های دشمنان و جریان نفوذ مقابله کند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نگاه صمیمی شهید آل هاشم به سپاه گفت: این شهید عزیز به نیروهای مسلح علاقمند بود، ارتباط ایشان با پاسداران غیر قابل توصیف بود.

وحید نستوهی
ارسال نظرات