۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۷۶۲۱۸

چهار بانوی تازه مسلمان در نشست‌های ترویج ‌حجاب اردبیل حضور می‌یابند

خبرگزاری رسا ـ چهار بانوی تازه مسلمان از کشورهای روسیه، شیلی، ترکیه و افغانستان با سخنرانی در همایش‌ها‌ی‌«حجاب، انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل» فرهنگ حجاب را در اردبیل ترویج می‌دهند.
حجاب، مرکز تحقيقات ريحانه النبي برگزاري دوره آموزشي مربيان حجاب در ساري


علیرضا عبدی، مدیر سازمان ملی جوانان استان اردبیل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل از برگزاری سلسله همایش ها‌ی‌«حجاب، انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل» خبر داد و اظهار داشت: این همایش از اول اسفند به مدت یک هفته در هشت شهر استان اردبیل برگزار می شود.

وی ادامه داد: طی این همایش ها چهار بانوی تازه مسلمان از کشورهای روسیه، شیلی، ترکیه و افغانستان که مذهب تشیع را برگزیده اند، دیدگاه‌های خود راجع به فرهنگ حجاب و عفاف را مطرح می کنند.

عبدی تصریح کرد: این سلسله همایش‌ها در سالن دانشگاه محقق اردبیلی، آزاد اسلامی، علوم پزشکی و پیام نور شهر اردبیل و همچنین سایر شهرهای این استان با حضور دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

مدیر سازمان ملی جوانان استان اردبیل در ادامه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را ضامن حفظ ارزش های دینی انقلاب دانست و اظهار داشت: موضوع سخنرانی این بانوان علل گرایش به دین اسلام، امتیازات این دین، اهمیت حجاب و وضعیت آن در کشورهای خارجی خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوعیت حجاب در برخی کشورهای مدعی حقوق بشر در غرب ادامه داد: آنچه ‌تحلیلگران جامعه‌شناس غرب خود‌ به آن اعتراف کردند، این است که جوامع امروز اروپا و آمریکا میل و رغبت بیشتری نسبت به حجاب و عفاف نشان می‌دهند./935/پ202/س

ارسال نظرات