۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۷۶۲۱۸۷

خدمات دهی بزرگترین موکب تخصصی درمانی کاشان در کربلای معلی

خدمات دهی بزرگترین موکب تخصصی درمانی کاشان در کربلای معلی
اصفهان – بزرگترین موکب تخصصی درمانی «سلام» شهرستان کاشان اربعین امسال نیز به مانند سال‌های گذشته به زائران اربعین حسینی در کربلای معلی خدمات دهی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، وحید مصاحبی محمدی مدیر اجرایی موکب سلام در خصوص پیش بینی خدمات درمانی این موکب به زائران اربعین حسینی امسال گفت: پیش بینی می‌شود با توجه به گرمای شدید هوا و نزدیکی این موکب به حرم مطهر روزانه بالغ بر سه الی پنج هزار نفر به این موکب برای ویزیت مراجعه کنند.

وی تامین هزینه تجهیزات، امکانات و دارو یکی از مسائل بسیار مهم پیش روی موکب سلام دانست و افزود: خوشبختانه هر ساله با توجه به عنایت اهل بیت (ع) این موارد به خوبی تامین می‌شود.

مصاحبی مردمی بودن مواکب و کمک‌های خیرین سبب رشد و تکامل خدمات رسانی دانست و ابراز امیدواری کرد امسال نیز مردم نیکوکار کمک‌های خود را به این امر اختصاص دهند.

مدیر اجرایی موکب سلام گفت: کمک‌های مومنانه داروخانه‌های سطح شهرستان کاشان، جمعیت هلال احمر، معاونت بهداشت استان اصفهان و خیرین سبب شده دارو‌های مورد نیاز تهیه و در اختیار زائران اربعین حسینی در مسیر اربعین قرار بگیرید.

دکتر مهرداد حسین پور سرپرست تیم درمانی موکب سلام نیز در خصوص اعزام نیرو‌های درمانی گفت: پیش بینی می‌شود بالغ بر یکصد نفر از نیرو‌های داوطلب پزشک و پیراپزشک برای خدمت رسانی ده روزه عازم کربلا معلی شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به نیاز اساسی زائران اربعین حسینی و بهبود کیفیت سفر موکب درمانی سلام به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات درمانی خواهد پرداخت.

حسین پور افزود: علاقه‌مندان در گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی برای خدمت رسانی در ایام اربعین می‌تواند جهت هماهنگی برای اعزام و کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۱۳۲۶۴۸۳۹۰ تا پانزدهم مرداد در پیام رسان ایتا درخواست خود را ارئه کنند.

لازم به ذکر است، موکب درمانی سلام با همکاری دانشگاه وارث الانبیا کربلا امسال در باب السدره امام حسین(ع) به زائران اربعین حسینی خدمات دهی خواهد داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات