۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۷۶۲۳۴
با حضور محققان و پژوهشگران حوزوی؛

همایش علامه مجلسی در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش حیات دوباره پیرامون ابعاد شخصیتی زندگی علامه مجلسی، پنج شنبه هفتم اسفند ماه در اصفهان برگزار می شود.
همایش علامه مجلسی در اصفهان برگزار می‌شود
مهدی حافظی کارشناس پژوهش جامعة المصطفی العالیمه واحد اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: همایش حیات دوباره در خصوص شناخت ابعاد مختلف شخصیتی علامه محمد تقی مجلسی، پنج شنبه هفتم اسفند ماه در موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت (ع) اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که چهار مقاله علمی در این همایش ارائه خواهد شد، ادامه داد: مقالات ارائه شده در خصوص شناخت شخصیت علمی، فرهنگی و اجتماعی علامه مجلسی ارائه شده است.

حافظی اظهار داشت: تا کنون بیست مقاله به دبیر خانه همایش رسیده است، که از این میان پنج مقاله برتر پس از داوری هیات داوران، تجلیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های این همایش رونمایی از تصحیح، سری نسخ خطی علامه مجلسی است که تحت عنوان شرح زیارت جامعه کبیره و آداب دعا در 5 جلد به نگارش در آمده و در آینده نزدیک در سطح وسیع منتشر خواهد شد.

کارشناس پژوهش جامعة المصطفی العالیمه شعبه اصفهان افزود: پس از اتمام برنامه همایش، برنامه زیارت دسته جمعی از مقبره علامه مجلسی در دستور کار همایش قرار دارد./965 /پ202/ص


ارسال نظرات