۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۶۲۴۰۴
با درخواست موکب‌ها؛

هدفگذاری پویش «سقا»، ۸۰۰ تُن یخ شد

هدفگذاری پویش «سقا»، ۸۰۰ تُن یخ شد
دبیر پویش سقا گفت: موکب‌داران تقاضای بسیاری برای دریافت یخ داشتند که به این دلیل با افزایش درخواست آن‌ها، هدف‌گذاری پویش «سقا» از ۴۰ تِن یخ به ۸۰۰ تُن افزایش یافت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، احسان برزویی دبیرپویش سقا اظهار داشت: بعد از اطلاع‌رسانی پویش مردمی «سقا» که با استقبال مردم مواجه شد و کمک‌های نقدی بسیاری برای تولید و تهیه یخ برای رفاع حال زائران اربعین داشتند، پیام‌ها و درخواست‌های متعددی از موکب‌داران اربعین برای دریافت این یخ‌ها هم ارسال شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه امسال ایام اربعین حسینی مصادف با دهه اول شهریورماه شده است و در روزهای گرمی از سال، زائران باید راهی عراق شوند، موکب‌داران تقاضای بسیاری برای دریافت یخ داشتند که به این دلیل با افزایش درخواست آن‌ها، هدف‌گذاری پویش «سقا» از ۴۰ تِن یخ به ۸۰۰ تُن افزایش یافت.

برزویی هزینه تهیه و ارسال هر قالب یخ به کربلا را ۷۲ هزار تومان عنوان کرد و اظهار داشت: یخ در استان و شهرستان‌های مرزی تولید و تهیه، با ماشین‌های مخصوص حمل یخ به کشور عراق برای مصرف زائران فرستاده می‌شود. هر فرد حتی با یک قالب یخ، به نیت خود یا عزیزان از دست رفته خود می‌تواند سقای نیابتی دشت کربلا باشد. برای مشارکت در این پویش علاقمندان می‌توانند نذورات خود را از طریق شماره حساب۳۱۰۱۰۶۲۴۱۰۰۹۳  یا شماره کارت ۷۹۲۲-۴۴۹۲-۱۰۷۰-۵۸۹۲  به نام موکب فرهنگی جهادی انصار الرضا(ع) واریز کنند.

با درخواست موکب‌ها، هدفگذاری پویش «سقا» ۸۰۰ تُن یخ شد

ارسال نظرات