۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۶۲۴۶۰
فرماندار کوهدشت:

همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی برگزار می‌شود

همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی برگزار می‌شود
فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه از ۲۰ مرداد افتتاح رسمی مواکب اربعین شهرستان آغاز خواهد شد، گفت: ابتدای هفته آتی نیز دومین همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمد مرادی، صبح امروز در دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان کوهدشت اظهار داشت: برای خدمت‌رسانی به مواکب کمیته‌ها فعال می‌شود و برای اینکه به زائرین خدمت‌رسانی مطلوب انجام شود.

وی افزود: اگر دستگاه‌های حاکمیتی پای‌کار می‌آیند برای پشتیبانی، برای خدمت‌گزاری و حمایت از موکب داران و مردم عزیز می‌باشد، هر آنچه توان و امکانات داریم در اختیار موکب داران قرار خواهیم داد و در این راستا کوتاهی نخواهیم کرد.

فرماندار کوهدشت با اشاره به ساماندهی مواکب در شهرستان، عنوان کرد: راهبرد ستاد اربعین در سطح شهرستان ایجاد مواکب مجتمعی است، هرچه در این راستا کوشا باشیم مدیرت و نظارت بهتر، خدمات‌رسانی بیشتر و کاهش هزینه‌ها شاهد هستیم و هم‌چنین نمود بیشتری برای شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت و نمایش استعداد هنرمندان آئینی در مواکب، تصریح کرد: اخیراً بانوان هنرمند شهرستان، نقاشی معروف عصر عاشورا استاد فرشچیان را بازطراحی کردند که بسیار هنرمندانه و عالی این مورد انجام شده است.

مرادی گفت: درزمینه مواکب هر جا نیروی انسانی بیشتر باشد، قطعاً خدمات‌دهی و حمایت در آنجا بیشتر خواهد بود، با هماهنگی و باقوت از همه مواکب حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

فرماندار کوهدشت گفت: ۲۰ مردادماه، افتتاح رسمی مواکب اربعین شهرستان آغاز خواهد شد و ابتدای هفته آتی نیز دومین همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی نیز برگزار می‌شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات