۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۶۲۵۸۵
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

ترور شهید هنیه هرگز مانع فروپاشی غده سرطانی اسرائیل نخواهد شد

ترور شهید هنیه هرگز مانع فروپاشی غده سرطانی اسرائیل نخواهد شد
کرمانشاه ـ در پیام مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه آمده است: ترور شهید اسماعیل هنیه و از این اقدامات مذبوحانه، هرگز نمی تواند خللی در صفوف به هم پیوسته محور مقاومت و امت بیدار و بصیر اسلام ایجاد کند و مانع فروپاشی و اضمحلال «غده سرطانی اسرائیل» نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون»

شهادت بالاترین عطیه الهی برای مجاهدان پاک باخته و مخلص است که بالاتر از آن سعادتی متصور نیست.

شهادت مجاهد نستوه و مقاوم شهد دکتر اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی «جنبش اسلامی حماس»، موجب تأثر عمیق و جراحتی بر قلب جهان اسلام، خصوصا محور مقاومت گردید.

«شهید اسماعیل هنیه»، پس از سالیان متمادی جهاد، مقاومت و صبر در مقابله با دشمن عنود و گرگ صفت صهیونیستی، به یاران و فرزندان شهیدش پیوست.

دستان تا مرفق به خون فرو رفته رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی، قطعا در این ضایعه دردناک دخیل بوده و باعث شهادت مهمان گرانقدر دولت و ملت مقاوم ایران اسلامی است.

ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک اعلام می داریم، این اقدامات مذبوحانه، نمی تواند خللی در صفوف به هم پیوسته محور مقاومت و امت بیدار و بصیر ایران اسلامی ایجاد کند و مانع فروپاشی و اضمحلال «غده سرطانی اسرائیل» نخواهد شد./1400/ 

ارسال نظرات