۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۶۲۵۸۷
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه:

امروز جهان اسلام شمارش معکوس مرگ اسرائیل را به نظاره نشسته است

امروز جهان اسلام شمارش معکوس مرگ اسرائیل را به نظاره نشسته است
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر حماس در ایران تاکید کرد: امروز جهان اسلام شمارش معکوس مرگ اسرائیل را به نظاره نشسته است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر حماس در ایران تاکید کرد: امروز جهان اسلام شمارش معکوس مرگ اسرائیل را به نظاره نشسته است.

متن پیام مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه به شرح زیر است:

«بسم الله قاسم الجبارین»

 ولا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

شهادت اسماعیل هنیه از رهبران باصلابت جبهه مقاومت فلسطینی و مسِئول دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس موجب افزایش خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی شد. صهیونیزم باید بداند در تله بزرگ مرگ و نابودی حتمی قرار دارد.

امروز جهان اسلام شمارش معکوس مرگ اسرائیل را به نظاره نشسته است. شهید اسماعیل هنیه اسطوره‌ی مجاهدت و مقاومت در بین فلسطینیان و از رهبران عالی مقام جبهه مقاومت بود که در شکل‌گیری، بقاء و استمرار مقاومت اسلامی در منطقه سهم عمده ای داشت. 

شهید هنیه از رزمندگان رشید و سربلند جبهه حق علیه باطل بوده و فرمانده ای دلاور با شخصیت متجلی از مجاهدت، صفا، اخلاص و تزکیه نفس بود. متأسفانه بامداد امروز ایشان در تهران مورد اصابت تیر کینه صهیونیست ها قرار گرفت؛ این مبارز راه خدا خاری در چشم دشمنان اسلام بود، بدون تردید از خون مطهر شهید اسماعیل هنیه هزاران مجاهد در راه مقاومت خواهند روئید و طوفان جوشنده عظیم حرکت جوانان مقاومت اسلامی را باعث خواهند شد که به فضل الهی طومار ننگین صهیونیست ها را درهم خواهند پیچید.

سرزمین فلسطین سال ها شاهد آمادگی و فداکاری این انسانهای پاک، مخلص، شجاع و متقی بوده و صدها خاطره کوچک و بزرگ از رشادت ها، شهامت ها و از خودگذشتگی‌ها در طراحی دقیق عملیاتی را در خود ثبت نموده، به راستی که اسماعیل هنیه را ردای دیگری جز شهادت زیبنده نبود پس در مسیر اعتلای کلمت الله شهد شیرین شهادت گوارای وجودش باد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم  ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این دلاور مبارز، به ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (حفظه اله) ، مردم مجاهد فلسطین و رزمندگان مقاومت فلسطین و خانواده آن شهید عزیز، این گونه اقدامات تروریستی و وحشیانه را شدیداً محکوم نموده و یادآور می گردد که بر میثاق و پیمان خویش تا سر حد شهادت ایستاده است.

 مجمع نمایندگان طلاب

ارسال نظرات