۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۶۲۶۰۵
بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌ خواهران در پی شهادت اسماعیل هنیه؛

اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند

اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس بیانیه محکومیتی صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور با صدور بیانیه‌ای، بر لزوم انتقام خون این شهید والامقام جبهه مقاومت اسلامی و دفاع از ملت مظلوم و قهرمان فلسطین تأکید کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُو اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

رژیم نامشروع صهیونیستی در اوج درماندگی خود، دست به یک ترور ناجوانمردانه دیگر زد و راست قامتی از جبهه مقاومت اسلامی، شهید والامقام دکتر اسماعیل هنیه که خواب از چشمانشان ربوده بود را به شهادت رساند، اما آنچه که مسلم است این شهادت‌ها نویدی به پایان زندگی نکبت‌بار مستکبرین جهان به ویژه رژیم غاصب صهیونسیتی است.

رژیم جنایتکار صهیونیستی بار دیگر با این اقدام وحشیانه نشان داد که تنها راه مقابله با این رژیم کودک‌کش، مبارزه تا نابودی کامل این غده سرطانی است. بی تردید این اقدامات از سر درماندگی و ناتوانی در مقابله با نیروهای مقاومت فلسطینی و جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است که دست به ترور و کشتار می‌زنند.

رژیم جعلی صهیونیستی بداند که این اقدامات ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مقاومت انتقام خون شهید والامقام اسماعیل هنیه و تمام شهیدانی را که جان خود را در دفاع از آرمان‌های ملت قهرمان فلسطین و اسلام نثار کردند را خواهند گرفت.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافراز اسلام که عمر با عزت خود را در راه دفاع از ملت مظلوم فلسطین گذراند، انزجار خود را از جنایتکاران و حامیان آنان اعلام می‌کند.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

۱۰/۵/۱۴۰۳

ارسال نظرات