۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۶۲۹۷

همایش بین المللی فلسفه رسانه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی همایش بین المللی فلسفه رسانه را اردیبهشت سال آینده برگزار می‌کند
همايش



به گزارش خبرگزاری رسا، گروه مطالعات رسانه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی خود همایش بین المللی فلسفه رسانه را در دو محور«فلسفه رسانه» و «فلسفه رسانه، دین و مطالعات فرهنگی» برگزار می‌کند.

موضوعاتی چون ماهیت معنا و فلسفه نظری و عملی رسانه، هرمنوتیک رسانه ای، تکنولوژی و رسانه های جمعی، تکنولوژی و متافیزیک، مبانی هستی شناختی و معرفت شناختی فلسفه های عملی و نظری رسانه، اصل موجبیت تکنولوژی و جبرگرایی رسانه‌ای و گراماتولوژی رسا‌نه‌ای در محور فلسفه رسانه بررسی می‌شود.

در محور فلسفه رسانه، دین و مطالعات فرهنگی نیز موضوعاتی چون رسانه ها و عصر دیجیتال، نسبت دین و نظریه های رسانه، رسانه، معنویت و شریعت، مطالعات فرهنگی و صنعت فرهنگ، مبانی فلسفی وسایل ارتباط جمعی، مطالعات دینی و تاثیرات آن بر رسانه و اخلاق تکنولوژی و رسانه های مدرن مورد کنکاش قرار می‌گیرد.

علاقمندان می توانند مقالات خود را در محورهای پیشنهادی تا پایان فروردین به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی تهران ـ بزرگراه کردستان ـ خیابان ایران شناسی(64 غربی) ـ اتاق 212، کدپستی 74681-14377، صندوق پستی 6419-14155 یا از طریق پست الکترونیکی mail@philosophy-of-media.ir ارسال کنند و برای کسب آگاهی بیشتر به نشانی اینترنتی
www.philosophy-of-media.ir مراجعه کنند./916/د102/ع

ارسال نظرات