۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۷۶۲۹۸۲
معاون اطلاعات نیروی قدس:

ترور شهید هنیه ناشی از نفوذ نیست

ترور شهید هنیه ناشی از نفوذ نیست
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به برگزاری دومین جلسه بررسی ابعاد ترور شهید هنیه گفت: معاون اطلاعات نیروی قدس در این جلسه گفت که ترور شهید هنیه ناشی از نفوذ نبوده و موضوع نفوذ مطرح نیست.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگویی پیرامون جزئیات دومین جلسه بررسی ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: این جلسه با حضور معاون اطلاعات نیروی قدس، معاون امنیت وزیر اطلاعات، معاون امور مجلس سپاه پاسداران و معاون حقوقی وزارت اطلاعات برگزار شد.

وی افزود: معاون اطلاعات نیروی قدس سپاه در این جلسه تحلیلی از موقعیت منطقه از بعد از عملیات طوفان الاقصی تا به امروز ارائه کردند. همچنین جزئیاتی از حادثه تروریستی که منجر به شهادت اسماعیل هنیه شد به اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه شد.

عملیات طوفان الاقصی سرعت نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کرد

وی ادامه داد: معاون اطلاعات سپاه قدس همچنین گفتند که عملیات طوفان الاقصی جهش راهبردی در مبارزات جبهه مقاومت بود  و این عملیات سرعت نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کرده است.

ترور شهید هنیه حاصل نفوذ نیست

رضایی بیان کرد: معاون اطلاعات نیروی قدس همچنین گفتند که برای اولین‌بار در تاریخ رژیم صهیونیستی موجودیت و هویت این رژیم تهدید شد. ایشان اشاره‌ای به عملیات طوفان الاقصی کردند که عملیاتی بسیار بزرگ و پیچیده‌ای بوده است.رژیم صهیونیستی به فروپاشی نزدیک شده است و صهیونیست‌ها چاره‌ای جز پذیرش شکست ندارند چرا که به هیچ یک از اهداف خود در طی ماه‌های اخیر نرسیدند.۱۰ ماه جنگ ارتش رژیم صهیونیستی را دچار فرسایش کرده است.

رضایی اظهار کرد: معاون اطلاعات سپاه قدس همچنین گفت که رژیم صهیونیستی در جنگ غزه به دنبال بازگشت اسرا، انهدام حماس و بازگشت نوار غزه کرانه باختری بود که به هیچ یک از اهداف خود نرسید.

وی افزود: معاون اطلاعات نیروی قدس ادامه داد که در نتیجه عملیات طوفان الاقصی ۲۰۰ هزار صهیونیست آواره شده‌اند و رژیم صهیونیستی بعد از شکست در غزه به دنبال تغییر صحنه است؛ لذا به ترور دست می‌زند.

رضایی تاکید کرد: معاون اطلاعات نیروی قدس در این جلسه تاکید کرد که آقای هنیه مهمان رسمی جمهوری اسلامی بوده و به‌صورت رسمی به تهران سفرکرده بود. وی همچنین گفت که ترور شهید هنیه حاصل نفوذ نبوده است و در این حادثه موضوع نفوذ مطرح نیست. اقدامات لازم جهت بررسی موضوع ترور و تکمیل اطلاعات آن در حال انجام است.

اقدامات بزرگی در حوزه آفندی علیه رژیم صهیونیستی در حال انجام است

رضایی گفت: معاون امنیتی وزارت اطلاعات هم گزارشی از ابعاد حادثه ترور اخیر ارائه دادند. از جمله مطالبی که ایشان گفتند اینکه اشراف اطلاعاتی مناسبی داریم. از همه امکانات برای بررسی موضوع ترور شهید هنیه استفاده کرده‌ایم و اقدامات میدانی وسیعی انجام‌گرفته است و اقدامات بزرگی در حوزه آفندی علیه رژیم صهیونیستی در حال انجام است. رژیم صهیونیستی در شرایط سختی به سر می‌برد. شبکه جاسوسان موساد را در داخل و خارج درگذشته تا به امروز شناسایی و منهدم کرده‌ایم. 

رضایی ادامه داد: معاون امنیتی وزارت اطلاعات همچنین گفتند که روحیه ارتش و سردمداران رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است.

رضایی تصریح کرد: در بخش دیگری از این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس که در جلسه حضور داشتند نظرات و دیدگاه‌های خودشان را بیان کردند.

ارسال نظرات