۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۶۳۰۶۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی دامن جهان اسلام را فرا خواهد گرفت

سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی دامن جهان اسلام را فرا خواهد گرفت
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: تا زمانی که سکوت مسلمین در برابر جنایات صهیونیست‌ها تداوم داشته باشد، این نسل کشی و جنایات همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از فعالان مذهبی و فرهنگی کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: روزگاری یکه تاز منطقه و خاورمیانه رژیم صهیوینیستی بود ولی امروز این ایران اسلامی و محور مقاومت است که حرف اول را می‌زنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران به دست تروریسم جهانی یهود نشان داد که غاصبان قدس با انسانیت و مدنیت سر ناسازگاری دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: رژیم جعلی اسرائیل دلگرم به حمایت هم کیشان و هم پیمانان خود در منطقه و جهان، حمام خون به راه انداخته است ولی با این وجود همه ایمان داریم که این جنایات پایان خواهد یافت زیرا این وعده الهی است که اسرائیل از صحنه روزگار محو شود.

این عالم کرمانشاهی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: باید بدانیم که صهیونیست و آل یهود از همان روزهای نخستین ظهور اسلام با دین محمدی(ص) سر نزاع داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال نه تنها دست از نزاع با مسلمین برنداشته است بلکه امروز بدتر از ۱۴۰۰ سال پیش دست به نسل کشی مسلمانان در جهان بویژه در غزه می‌زند که باید در مقابل این جنایات مسلمین قیام کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان سخنان خود یادآور شد: تا زمانی که سکوت مسلمین در برابر جنایات صهیونیست‌ها تداوم داشته باشد این نسل کشی و جنایات همچنان ادامه دارد و حتی بر شدت آن نیز افزوده خواهد شد و دامن تمام جهان اسلام را فرا خواهد گرفت./1400/

ارسال نظرات