۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۶۳۲۴
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

همه شیعیان جهان یک ملتند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم و هیأت اعزامی معاونت به واتیکان از مرکز فرهنگی امام مهدی (عج) ایتالیا بازدید و در جلسه هفتگی شیعیان ایتالیا سخنرانی کردند.
حجت الاسلام مدني


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام سید محمود مدنی معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم و هیأت اعزامی معاونت به واتیکان از مرکز فرهنگی امام مهدی (عج) ایتالیا بازدید و در جلسه هفتگی شیعیان ایتالیا سخنرانی کردند.

حجت الاسلام مدنی ضمن عرض تبریک شروع امامت حضرت ولی عصر(عج) همه شیعیان را یک ملت خواند و اختلافات زبان را دلیلی بر جدایی و فاصله ندانست و افزود: پیامبر ما بارها این جمله را تکرار کرد که من میان شما دو امانت گران بها را به امانت می گذارم کتاب خدا و عترت و اهل بیت و هرگاه به این دو چنگ بزنید گمراه نخواهید شد. این دو را از هم جدا نخواهند شد. اهل بیت مفسر قرآن هستند و خداوند این دو را با هم می پذیرد خوش بحال شماها که موفق هستید که به این دو امانت چنگ بزنید.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با ذکر آیه ای از قرآن کریم از شیعیان خواستند که پایداری و صبر پیشه کنند تا کم بودن شان موجب دلسردی شان نشود چرا که در این شرایط است خوبی و علم به احکام دین موجب خرسندی امام عصر(عج) می گردد و خوبی شان در این سرزمین مثل ستاره در تاریکی می درخشد.

وی ضمن بیان خاطراتی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکید کرد در مسیر حق از کمبود رهرو نباید هراسید بلکه با پایداری و استقامت و توکل بر خدای متعال پیروزی حتمی است.

حجت الاسلام مدنی ابراز امیدواری کرد که با تبلیغ صحیح اعضا این مرکز روز به روز بر جمع این اعضاء افزوده شود./919/د102/ع

ارسال نظرات