۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۷۶۳۳۳۷
مدیر ستاد اقامه نماز کاشان خبر داد؛

برگزاری «طرح ملی درست خوانی نماز» در سطح مدارس شهرستان کاشان

برگزاری «طرح ملی درست خوانی نماز» در سطح مدارس شهرستان کاشان
اصفهان- حجت الاسلام تواضعی از برگزاری «طرح ملی درست خوانی نماز» در سطح مدارس شهرستان کاشان خبر داد و گفت: در این طرح مبلغین در مدارس وضو و غسل را به صورت عملی به دانش آموزان آموزش می‌دهند و پاسخگوی شبهات دانش آموزان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین تواضعی کاشی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار گفت: ستاد اقامه نماز با ۳۵ مبلغ کار آموزش را در مدارس، ادارات و کادر درمانی در دستور کار قرار دارد. 

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز کاشان، برگزاری جشن تکلیف یکهزار نفری دختران در مصلی نماز جمعه کاشان، همایش دعوت به بهشت ویژه مدیران مدارس کاشان، برگزاری دوره معراج ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آشنایی با معراف نماز را از جمله فعالیت ستاد اقامه نماز کاشان اعلام کرد.

وی از برگزاری دوره تربیت مبلغ نماز خبرداد و اظهار داشت: این دوره سه روزه با حضور طلاب علاقمند به حوزه نماز در مدارس برگزار شد و با صدور حکم شرکت در این دوره از ابتدای سال تحصیلی از آنها در مدارس استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام تواضعی کاشی از برگزاری نشست دانش آموزی نماز با عنوان «شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز» در بیش از ۴۰ مدرسه شهرستان کاشان طی یکسال گذشته خبر داد و گفت: نشست‌های دانش آموزی با حضور مبلغانی که دوره‌های نماز را پشت سر گذاشته بودند با حضور دانش آموزان و حتی اولیاء دانش آموزان برگزار شد. 

وی در ادامه برگزاری گردهمایی کارشناسان فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز کل کشور در کاشان را یکی از برنامه‌های اجرا شده طی یکسال گذشته اعلام کرد و افزود: با برگزاری این دوره در شهرستان، کاشان به صورت منطقه‌ای کاشان، آران و بیدگل و نطنز فعالیت خواهد کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز کاشان همچنین از برگزاری دوره آموزشی «مبین» ویژه مدیران مدارس خبرداد و اظهار داشت: دوره آموزشی «مبین» ویژه مدیران مدارس به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی در ادامه برگزاری دوره آموزشی ۴ ساعته ضمن خدمت ویژه مدیران ادارات را یکی دیگر از برنامه‌های ستاد اقامه نماز کاشان اعلام کرد و افزود: اساتیدی از قم برای آموزش مدیران ادارات دعوت شده اند.

حجت الاسلام تواضعی کاشی برگزاری دوره آموزشی عملی احکام ویژه پرستاران و کادردرمانی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را یکی دیگر از برنامه‌های ستاد اقامه نماز کاشان اعلام کرد و گفت: برخی بیماران برای اقامه نماز در بیمارستان سوالاتی را دارند که پرستاران و کادردرمانی بیمارستان باید توانمندی پاسخگویی به سؤالات را داشته باشند.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه ائمه جماعات مدارس و ائمه جماعات ادارات و دوره آموزشی رانندگان در حوزه حمل و نقل از دیگر برنامه‌های ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان اعلام کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز کاشان از برگزاری «طرح ملی درست خوانی نماز» در سطح مدارس شهرستان کاشان خبرداد و افزود: دراین طرح مبلغین در مدارس وضو و غسل را به صورت عملی به دانش آموزان آموزش می‌دهند و پاسخگوی شبهات دانش آموزان هستند.

لازم به ذکر است، ستاد اقامه نماز کاشان از مهر سال ۱۴۰۲ به دستور هیات امنای ستاد اقامه نماز کشور و به درخواست نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان و فرماندار وقت کاشان فعالیت اش را مستقل آغاز کرد.

شایان ذکر است، در این نشست از خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان از سوی مدیر ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان به پاس همکاری این خبرگزاری با ستاد اقامه نماز کاشان تقدیر و تجلیل شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات