۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۶۳۳۵۲

رئیس‌جمهور در احکامی 3 معاون جدید خود را منصوب کرد

رئیس‌جمهور در احکامی 3 معاون جدید خود را منصوب کرد
رئیس جمهور در احکامی اسلامی، افشین و اوحدی را به ترتیب به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رئیس جمهور امروز شنبه بیستم مرداد ماه در احکامی آقایان اسلامی، افشین و اوحدی را به ترتیب به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

رئیس‌جمهور در احکامی 3 معاون جدید خود را منصوب کرد

مسعود پزشکیان ابتدا در حکمی محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم را مجددا به سمت «معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی» منصوب کرد.

پزشکیان در حکم انتصاب «محمد اسلامی» به ریاست سازمان انرژی اتمی تصریح کرده، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

رئیس‌جمهور در احکامی 3 معاون جدید خود را منصوب کرد

در ادامه رئیس جمهور با صدور حکمی دکتر حسین افشین را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریت و سوابق اجرایی به سمت «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور» منصوب کرد.

مسعود پزشکیان در حکم انتصاب «حسین افشین» به عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور تصریح کرده، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

رئیس‌جمهور در احکامی 3 معاون جدید خود را منصوب کرد

همچنین امروز مسعود پزشکیان در حکمی «سعید اوحدی» را به‌سمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

رئیس جمهور در حکم انتصاب مهندس «سعید اوحدی» به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرده، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

ارسال نظرات