۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۶۳۳۵۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی در حوزه جنگ نرم به خوبی عمل کرده است

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی در حوزه جنگ نرم به خوبی عمل کرده است
حجت الاسلام غلامی به فعابست شورلی هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این شورا در حوزه جنگ نرم به خوبی عمل کرده است.

به گزارش خبرنگاز خبرگژاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: این شورا از نهادهای انقلابی است که توانسته در برابر شبیخون فرهنگی دشمن برای کمرنگ کردن ارزش های دینی و ملی به خوبی مقاومت کرده و افتخارات بی شماری را خلق نموده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در جبهه استکبار با یک برنامه ریزی دقیق در حال تغییر جبهه جنگ سخت به جبهه جنگ نرم هستند و هدفگذاری آنها تغییر باور توده های مردم است و درصدد جایگزین کردن افکار پلید شیطانی به جای اندیشه های معنوی هستند و حفظ شعائر اسلامی که از رسالت های اصلی شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی است به عنوان یک سد قوی در برابر این شبیخون فرهنگی عمل کرده است.

نماینده ولی‎ فقیه در لرستان عنوان کرد: امروز تبیین جایگاه رهبری و نقش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که به تنهایی در برابر جبهه استکبار ایستادگی نموده اند از وظایف اصلی جبهه تبلیغی اسلام است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات