۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۶۳۳۹۰
سردار موحد مطرح کرد؛

ضرورت امیدآفرینی اصحاب رسانه برای جامعه

ضرورت امیدآفرینی اصحاب رسانه برای جامعه
فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به اهمیت فعالیت های اهالی رسانه، گفت: امروز رسانه ها هستند که ذهن مردم را مدیریت می کنند و کسی که بتواند زودتر تصویرسازی کرده و اذهان مخاطبان را مدیریت کند، برنده این میدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار موحد فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام استان قم در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که صبح امروز در مجتمع نخلستان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به جنگ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی با دشمنان خود اظهار داشت: مهم ترین هدف این انقلاب اسلامی ایران، صدور این انقلاب بود و است که الحمدلله امروز به خوبی به این هدف دست پیدا کرده است و امروز در جنگ ترکیبی با دشمنان اسلام قرار داریم.

وی افزود: امروز رسانه ها هستند که ذهن مردم را مدیریت می کنند و کسی که بتواند زودتر تصویرسازی کرده و اذهان مخاطبان را مدیریت کند، برنده این میدان است.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام استان قم بیان داشت: خبرنگاران باید اخبار صدق را به جامعه رسانده و با امید دادن به افراد، امیدآفرین در جامعه باشند که البته در این راه سختی های بسیاری دارند که اگر مقاومت و استقامت آنان نباشد، روایتگری های درست به مردم نخواهد رسید.

سردار موحد با اشاره به روایتگری خبرنگاران فلسطینی در غزه خاطرنشان کرد: امروز اگر خبرنگاران در غزه و فلسطین نبودند، جنایت های رژیم منحوس صهیونیستی به جهانیان منتقل نمی شد و جامعه جهانی بر ذات پلید رژیم غاصب اسرائیل پی نمی بردند.

ارسال نظرات