۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۷۶۳۴۰
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

دستگیری عبدالمالک ریگی درس عبرتی برای اشرار و مخلان امنیت است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، گفت: دستگیری عبدالمالک ریگی شرور و تروریست معروف، نشان اشرافیت اطلاعاتی و اقتدار نظام و درس عبرتی برای اشرار و مخلان امنیت است.
دستگیری عبدالمالک ریگی درس عبرتی برای اشرار و مخلان امنیت است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، روز چهارشنبه در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، با تبریک فرا رسیدن ایام ربیع الاول و آغاز امامت امام زمان (عج ) و همچنین دستگیری عبدالمالک ریگی، اظهار داشت: دستگیری این شرور که انسان های بی گناه زیادی را در استان به شهادت رسانده بود نشان دهنده اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی نظام است .

وی، افزود: دستگیری این متجاوز و شرور بازتاب زیادی در جهان داشت به طوری که شبکه های خبری غرب نیز بدنبال دستگیری این مزدور خود فروخته، به اقتدار اطلاعاتی نظام که چگونه خارج از مرزهای کشور این موضوع را مدیریت کرده و باعث به دام افتادن این شرور شدند، اذعان و اعتراف کردند .

حجت الاسلام بهرامی، ابراز داشت: با دستگیری این شرور سایر اشرار که دست به ناامنی می زنند متنبه شده و به آغوش نظام و انقلاب برگردند .

وی در ادامه، تفرقه و نفاق را عامل اصلی دوری و ضعف کشورهای مسلمان دانست و با اشاره به فرموده پیامبر اکرم ( ص) گفت: نبی مکرم اسلام (ص) مسلمانان را از سبک شمردن دین، رشوه و برهم خوردن پیوندها و هرج و مرج منع کرده و ایمان، وحدت، عزت، علم و تعالی و رشد را خواستار شده است به طوری که کشوری همچون ایران که قبل از انقلاب وابسته بود با اعتماد به نفس، ایمان، اتحاد و برخورداری از یک رهبر شایسته توانست از یوغ کشورهای مستکبر رها شود .

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، با بیان اینکه، انقلاب اسلامی ایران نظامی مبتنی بر دین است، خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و با تلاش رهبری فرزانه باورهایی که بر جدایی دین از سیاست استوار شده بود فرو ریخت و ما توانستیم نظامی که همه ارکان شناخته شده آن بر دین استوار است تشکیل دهیم و همه ناشدنی ها را به پشتیبانی ملت به شدنی تبدیل کرده و با ایجاد استقلال به آزادی دست یافت .

حجت الاسلام ابوتراب بهرامی، همچنین به پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ما این پیشرفت ها را در سایه انقلاب اسلامی و تحریم ها و مشکلات زیادی که کشورهای غربی برای ما به وجود آوردن بدست آورده ایم و هم اکنون جزء کشورهای تراز اول در دنیا هستیم .

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنانش، وابستگی و پیوستگی بین عقیدتی سیاسی را دستور و ایده امام راحل (ره) دانست و با بیان اینکه، عقیدتی سیاسی از نظر خط مشی تابع ولی فقیه است، گفت: امروز سازمان عقیدتی سیاسی جایگاه خود را در نیروی انتظامی شناخته و با حمایت خوب مدیران و فرماندهان انتظامی از وضعیت خوبی برخوردار است .

حجت الاسلام بهرامی، به فعالیت های فرهنگی در استان سیستان و بلوچستان نیز اشاره کرد و با تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ و بسیار خوب فرماندهی انتظامی استان، تأکید داشت: حمایت فرماندهان انتظامی در تسهیل امور فرهنگی و تبلیغاتی مهم و مؤثر است ./940/پ202/ص
ارسال نظرات