۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۷۶۳۴۴
امام ‌جمعه مشکین ‌شهر:

موقوفه حوزه علمیه مشکین شهر احیا شد

خبرگزاری رسا ـ امام ‌جمعه مشکین ‌شهر گفت: ‌موقوفه بزرگ حوزه علمیه شهرستان مشکین شهر در استان اردبیل به جمع حوزه‌های علمیه استان اردبیل پیوست.
حوزه علميه


حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار، امام ‌جمعه مشکین ‌شهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: این اقدام که در گذشته به اهتمام مرحوم ‌آیت‌الله مشکینی صورت گرفت، با حمایت جمعی از مسؤولان استانی و محلی و با پیگیری‌‌‌های معاونت حقوقی حوزه علمیه قم به انجام رسید.

وی با بیان این‌که این موقوفه اکنون پس از سال ها تلاش به جایگاه اصلی خود برگشته است، گفت: موقوفه حوزه علمیه این شهر بیش از پنجاه سال در اختیار نیروی انتظامی بود که در یک حرکت مثبت و سازنده تحویل حوزه علمیه مشکین‌شهر شد.

امام جمعه مشکین شهر همچنین از بازدید نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از این مرکز علوم اسلامی خبر داد و اظهار داشت: در این دیدار بر تسریع در اتمام عملیات ساختمانی مدرسه علوم دینی خواهران تأکید شد.

وی در ادامه با اشاره به گسترش برنامه های تبلیغی و فرهنگی طلاب این شهر ابراز داشت: هم اکنون دانش آموختگان این مرکز بزرگ فقهی در مساجد، مدارس، محافل دینی و ادارات به تبلیغ اسلام و مبانی شرعی مشغول‌اند که با اقبال عموم رو به رو هستند./935/پ202/س

ارسال نظرات