۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۶۳۵۴۹
نماینده‌ولی فقیه در لرستان:

مقاومت آزادگان، به ملت ایران درس فداکاری و سربلندی آموخت

مقاومت آزادگان، به ملت ایران درس فداکاری و سربلندی آموخت
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: مقاومت آزادگان در اسارت، به ملت ایران درس فداکاری، افتخار و سربلندی آموخت و این میراث گران‌بها و ارزشمند باید حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در سومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان اظهار داشت: آزادگان شایسته‌ترین، آزموده‌ترین و بهترین فرزندان این ملت هستند.

نماینده‌ ولی فقیه در لرستان بیان‌کرد: آزادگان ولایت امام راحل و رهبرمعظم انقلاب را ادامه ولایت امام معصوم دانسته و می‌دانند.

وی ادامه داد: نبود آزادگان در آن دوران که در دست رژیم بعثی بودند غم و اندوهی بر دل امت و امام راحل بود و بازگشت شما آزادگان همراه با آن درس عبرتی که به دشمنان دادید، نشان دهنده آن الماس و دُری است که در وجود شما بوده است و در دوران اسارت شکوفا شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خطاب به آزادگان بیان کرد: نتیجه آن مقاومت شما در اسارت به ملت درس فداکاری، افتخار و سربلندی آموخت و این میراث گران‌بها و ارزشمند را باید حفظ کنیم.

وی گفت: ادامه این انقلاب همچنان به صبر، ایثار و فداکاری شما نیازمند است و شما از اولین گروه هایی هستید که اگر روزی دشمن بخواهد آسیبی به ملت بزند، شما در مقابل دشمنان صف‌آرایی خواهند کرد.

نماینده‌ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیان‌داشت: سالروز ورود آزادگان هیچ‌گاه از تاریخ خاطره ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

نماینده‌ولی فقیه در لرستان از صبر و بردباری خانواده و همسران جانبازان قدردانی کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات