۰۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۲:۱۰
کد خبر: ۷۶۳۶۴
وزیر سابق بهداشت:

افرادی که بر پایه تفکر اسلامی حرکت نکردند نتوانستند همراه انقلاب بمانند

خبرگزاری رسا ـ وزیر سابق بهداشت و درمان، با تحسین مواضع انقلابی حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: این مرجع تقلید با روشنگری هایی که بعد از وقایع اخیر داشت به خوبی مردم را آگاه و بیدار کرد.
باقري لنکراني وزير بهداشت دولت نهم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر باقر لنکرانی وزیر سابق بهداشت چهارشنبه شب، در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی، در سخنانی با اشاره به حوادث اخیر در کشور از مواضع انقلابی و صریح این مرجع تقلید در دفاع از انقلاب و آرمان های والای آن قدردانی کرد و گفت: حضرت آیت الله نوری همدانی در حوادث و فتنه های اخیر که بعد از انتخابات در کشور رخ داد، بسیار شجاعانه و مقتدرانه وارد میدان شده و از رهبر فرزانه انقلاب و همچنین مبانی اسلامی دفاع کرد.

این استاد دانشگاه با تحسین مواضع انقلابی حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشت: این مرجع تقلید با روشنگری هایی که بعد از وقایع اخیر داشت به خوبی مردم را آگاه و بیدار کرد.

وزیر سابق بهداشت و درمان در ادامه با اشاره به شرایط کنونی کشور، ریزش ها و رویش های انقلاب اسلامی را متذکر شد و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون که سی سال از عمر با برکت انقلاب می گذرد، کسانی که بر مبنای درست تفکر و اعتقاد و باور اصیل اسلامی حرکت نکردند دچار انحراف شده و نتوانستند تا پایان با انقلاب همراه باشند.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به راه اندازی کانون و ستاد بصیرت در استان فارس ابراز داشت: ما این کانون را به منظور روشنگری های دینی و سیاسی اقشار مختلف جامعه راه اندازی کرده ایم و تاکنون نیز این ستاد منشا خدمات خوبی بوده است.

وی اضافه کرد: در این کانون در زمینه هایی که نیاز شهروندان و جامعه است فعالیت های مختلفی صورت می گیرد و در خصوص خدمات اجتماعی که تاکنون همراه با ترویج معارف اسلامی و الهی نبوده است نیز فعالیت های تبلیغی و فرهنگی مناسب ارائه می شود.

گفتنی است حجت الاسلام حسینی از اعضای کانون بصیرت استان فارس نیز در این دیدار با قدردانی از مواضع انقلابی حضرت آیت الله نوری همدانی، مواضع و بیانات وی در حوادث و فتنه های اخیر را چراغ راهی برای رهپویان حق و حقیقت دانست و تاکید کرد: این مرجع تقلید در شرایط فتنه که فضا کاملا غبارآلود شده بود با بیانات و روشنگری های خود، افزون بر نشان دادن ماهیت جریان فتنه، جانانه از آرمان های انقلاب و شخص مقام معظم رهبری دفاع کرد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات