۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۷۶۳۷۳۸

پیام تسلیت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درپی درگذشت امام جمعه الموت

پیام تسلیت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درپی درگذشت امام جمعه الموت
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سیدضیاء حسینی، امام جمعه الموت را تسلیت گفت.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سیدضیاء حسینی، امام جمعه منطقه الموت را تسلیت گفت.
 
متن پیام رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انالله وانا الیه راجعون
 
درگذشت روحانی خدمتگزار و عالم پارسا، سید جلیل‌القدر حضرت حجت‌الاسلام آقای حاج سیدضیاء حسینی، امام جمعه مهربان و باصفا و مردمی منطقه الموت، موجب تأثر و تأسف اینجانب گردید.
 
ایشان دوران عمر با برکت خود را در تحصیل و تبلیغ معارف قرآن و عترت گذراند و سال‌های سال را در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و حضور فعال در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن در دفاع مقدس هشت ساله در خدمت به مردم و نظام اسلامی، سپری کرد.
 
در دوران ۴۳ساله امامت جمعه در الموت، با مشی پدرانه و زیست متواضعانه خود، در متن زندگی مردم حضور داشت و با مردم و برای آنان زیست و برای رفع مشکلات ایشان، با همه توان خود گام برداشت و از هیچ کوششی فروگذار نکرد.
 
امیدوارم در این ایام نورانی و در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان (علیه السلام)، مشمول غفران و رحمت الهی بوده و بر خوان مهربانی و کرامت اجداد طاهرینش(علیهم صلوات الله)، مهمان و متنعم باشند.
 
فقدان این امام جمعه عزیز و روحانی خدمتگزار را به اهالی آن سامان و به خصوص به همسر مکرمه و فرزندان عزیز ایشان و به روحانیت بزرگوار آن منطقه، خصوصاً ائمه جمعه محترم استان قزوین تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
 
تَغَمَّدَه اللهُ بِغُفرانِه و اَسکَنَهُ بُحبُوحاتِ جِنانِه
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمدجواد حاج علی اکبری
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه
ارسال نظرات