۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۷۶۳۸۷۴
سرلشکر باقری:

مراسم میلیونی اربعین نمایش قدرت اسلام است

مراسم میلیونی اربعین نمایش قدرت اسلام است
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: مراسم اربعین حسینی در واقع در این حجم چندین میلیونی نمایش قدرت اسلام است و این رزمایش بزرگ توسط یاران حضرت بقیةالله اعظم (عج) به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در حاشیه بازدید از قرارگاه اربعین حضرت ابوالفضل معاونت فاوا در ستاد فرماندهی انتظامی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق شد در جمع خدمتگزاران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ستاد فرماندهی کل انتظامی باشم.

سرلشکر باقری افزود: علاوه بر گزارش‌ها و نظارت‌های میدانی بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح از مجموعه فراجا در ماموریت اربعین، گزارش‌ها از نظم و برقراری امنیت این ماموریت توسط قرارگاه‌های مستقر در پایانه‌ها نیز حاکی از برقراری نظم و امنیت حاکم در این مراسم است.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح افزود: گزارشات دریافتی از تهران تا پایانه‌های مرزی نشان می‌دهد که خدمت خالصانه و صادقانه همرزمان ما در فرماندهی انتظامی کشور حاکم است و همه نابسامانی‌هایی که در سال‌های گذشته درخصوص تردد‌های جاده‌ای و عبور و مرور از مرز و مسائل امنیتی و خدمات وجود داشت بحمدالله با مدیریت عزیزان و همکاری دستگاه‌های گوناگون کشوری مرتفع شده است.

سرلشکر باقری با اشاره به عبور بیش از 2میلیون و 500 هزار نفر از هموطنان ما از مرز‌های کشور به سمت عتبات عالیات، اظهار داشت: در این مدت بیش از 200 هزار زائر غیر ایرانی نیز از مرز‌های کشور خارج و به زیارت مشرف شده‌اند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: خوشبختانه میزان ایستایی زائران در مرز‌ها به چند ثانیه اندک کشیده شده و این نشان از آماده بودن زیرساخت‌ها و برقراری امنیت و خدمات‌رسانی موکب داران به زائران است.

وی با اشاره به گرمای طاقت‌فرسایی که امسال در این مراسم حاکم است، اضافه کرد: با این وجود کار‌ها به نحو مطلوب در حال انجام است و فرماندهی انتظامی نیز این آمادگی را اعلام کرده که از همه نظرات زوار استقبال کند و زائران در بازگشت از سفر می‌توانند نقطه نظرات خود را اعلام کنند تا مسائل موجود تا سال آینده مرتفع شود.

سرلشکر باقری ادامه داد: مراسم اربعین حسینی در واقع در این حجم چندین میلیونی نمایش قدرت اسلام و دلبستگی مردم ما و بسیاری از کشور‌های دیگر به تعالیم اسلامی و ائمه اطهار (ص) است و این رزمایش بزرگ توسط یاران حضرت بقیةالله اعظم (عج) به نمایش گذاشته می‌شود و بحمدالله فرماندهی انتظامی این توفیق را دارد که به خوبی این ماموریت را انجام می‌دهد و تاکنون مشکلی مشاهده نشده و همه اقدامات به خوبی در حال انجام است.

ارسال نظرات