۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۶۴۰۹۲
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

تمدن اسلامی زمینه‌ها را برای حاکمیت جهانی خود فراهم می‌کند

تمدن اسلامی زمینه‌ها را برای حاکمیت جهانی خود فراهم می‌کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام و المسلمین غفوری گفت: نظم نوینی در دنیا در حال شکل‌گیری بوده و تمدن اسلامی درحال بازگشتن به اوج عزت و عظمت خود است، بنابراین این تمدن اسلامی زمینه‌ها را برای حاکمیت جهانی خود فراهم می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری امروز در قرارگاه سیدالشهداء فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در پایانه مرزی خسروی در سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال در حق نسل ما لطف فرموده است که با حرکت عظیمی که در تاریخ نظیر ندارد، مواجه شده‌ایم. 
 
وی افزود: عشق و علاقه ملت ما به زیارت در طول تاریخ یک طرف و این زمان هم یک طرف؛ چراکه خداوند متعال توفیقی عظیم، هم برای زیارت و حضور در این راهپیمایی اربعین و هم برای خدمت به زوار، نصیب این عصر و نسل فرموده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: این علاقه و عشق‌ حسینی (ع) به معرفت تبدیل شده است و این معرفت عنصری بسیار قوی برای آماده‌سازی این نسل جهت ظهور وجود مقدس حضرت ولی‌عصر (عج) است.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری بیان داشت: نظم نوینی در دنیا در حال شکل‌گیری است و تمدن اسلامی درحال بازگشتن به اوج عزت و عظمت خود است. این تمدن اسلامی زمینه‌ها را برای حاکمیت جهانی خود فراهم می‌کند.
 
وی ادامه داد: یکی از عوامل بسیار مؤثر در شکل‌گیری این نظم نوین همین حرکت حسینی و اربعینی ملت شریف ایران اسلامی، ملت عزیز و برادر عراق و ملت‌های منطقه است که همه بر اساس «حب الحسین یجمعنا» در یک نقطه، آن‌هم در اربعین حسینی (ع)، جمع می‌شوند و همین اجتماع منشأ این حرکت عظیم در دنیا خواهد شد./1400/
ارسال نظرات