۰۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۶۴۱۵
امام جمعه اهل سنت تالش:

ریگی ‌با حمایت استکبار مأمور ایجاد اختلاف و نا‌امنی در ایران اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت شهرستان تالش، با قدردانی از اقدام سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در دستگیری عبدالمالک ریگی گفت: دستگیری ریگی پیروزی بزرگی برای امت اسلامی است.
دستگيري ريگي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، رئوف جودی، امام جمعه اهل سنت شهرستان تالش، ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیان اهل سنت تالش که در حوزه علمیه محمدیه‌(ص) اهل سنت این شهرستان برگزار شد، با تقدیر از دستگیری عبدالمالک ریگی، سرکرده گروه تروریستی شرق کشور از سوی سربازان گمنام امام زمان‌(عج)، این اقدام را نشان از صلابت و اقتدار نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دستگیری این تروریست موجب خوشحالی اهل سنت شده است.

وی دستگیری ریگی را سبب خنثی شدن توطئه دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان اهل سنت و تشیع دانست و افزود: دستگیری ریگی پیروزی بزرگی برای امت اسلامی است و امروز همه مسلمانان در این پیروزی سهیم هستند.

امام جمعه اهل سنت تالش ریگی را فردی محارب دانست و با بیان این که این جنایتکار در‌ چند سال اخیر صدها تن از مردم بی‌گناه شیعه و سنی را به شهادت رسانده است، خاطر‌نشان کرد: مرور جنایت‌های ریگی، انزجار اهل سنت را نسبت به او و حامیانش بیشتر می‌کند.

جودی، عبدالمالک را سرسپرده غرب و استکبار جهانی دانست و ابراز داشت: این فرد تروریست با حمایت مستکبران دنیا مأمور ایجاد اختلاف، نا‌امنی و نیز عملیات‌های تروریستی در ایران اسلامی بود که خوشبختانه با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان‌(عج) دستگیر شد و ‌‌خوشحالی همه را فراهم کرد؛ از این رو این ‌پیروزی بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب تبریک می گوییم.

وی با تأکید بر این که ریگی باید به اشد مجازات محکوم شود و دستگاه قضایی جمهوری اسلامی باید این شرور و تروریست را به جزای اعمال ننگینش برساند، تصریح کرد: دستگیری ریگی وحدت و همدلی میان اهل سنت و شیعه را تحکیم خواهد بخشید.

امام جمعه اهل سنت تالش با تأکید بر این که وحدت بین مسلمانان در وضعیت کنونی بیش از گذشته ضروری است، گفت: ایجاد وحدت بین مسلمانان سبب پیروزی امت‌های اسلامی در مقابل دشمنان اسلام خواهد شد و  به عنوان شرط پیشرفت مسلمنان است./950/پ202/س
ارسال نظرات