۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۷۶۴۱۷۱
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا تاکید کرد؛

لزوم توجه وزرای دولت چهاردهم به معیارهای رهبر انقلاب در انتصاب مدیران

لزوم توجه وزرای دولت چهاردهم به معیارهای رهبر انقلاب در انتصاب مدیران
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تاکید کرد: باید مسئولان در نصب مدیران و مسئولان دقت داشته و معیارهای بیان شده از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتخاب مسئولان را رعایت کنند.

آیت الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،  با اشاره به لزوم اهتمام در نصب مدیران از سوی دولت ها و ضرورت توجه به کیفیت انتخاب مسئولان کشوری اظهار داشت: باید مسئولان در نصب مدیران و مسئولان دقت داشته باشند و معیارهای بیان شده از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتخاب مسئولان را رعایت کنند.

وی افزود: متاسفانه این ضرورت در معرفی برخی از وزرای دولت به مجلس، رعایت نشد و نیروهای انقلابی کسانی هستند که ویژگی های مدنظر رهبر انقلاب را داشته و هم دغدغه مردم را دارند و هم می توانند در حل مشکلات مردم اثرگذار و نقش آفرین باشند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان داشت: آنگونه که شهیدان رجایی و رئیسی، شبانه روز در تلاش و کوشش بوده و در راه خدمت به مردم، خستگی نمی شناختند، باید دولت چهاردهم اعم از وزرا و مدیران آن نیز در راه خدمت به مردم و حل مشکلات تلاش و کوشش کنند و مردم را ولی نعمت خدا بدانند.

وی افزود: چنانکه رئیس جمهور محترم نیز بیان کرد، باید همّ و غمّ دولت چهاردهم و مسئولان مربوطه، حل مشکلات مردم بوده و در فکر تعیین مقصران و سیاه نمایی در کشور نباشند و تنها به فکر حل مشکلات مردم بوده و با روحیه جهادی، امید به مردم و توان مردمی در راستای خدمت به مردم و پیشرفت و توسعه کشور گام های موثر بردارند.

شهید رئیسی نه تنها از ولایت خرج نکرد؛ بلکه همواره در خدمت ولایت بود

آیت الله رجبی با اشاره به ولایتمداری شهیدان رجایی و رئیسی و پیروی آنان از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهید رجایی گفت «من مقلد امام خمینی(ره) هستم» و شهید رئیسی نه تنها از ولایت خرج نکرد؛ بلکه همواره در خدمت ولایت بوده و همیشه با خدا، ولی فقیه و مردم صادق بود.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به تایید تمامی وزرای کابینه دولت چهاردهم از سوی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز دیگر، نوبت کار و تلاش و کوشش صادقانه دولت چهاردهم، وزرا و مدیران زیر مجموعه های آنان است تا با استفاده از ظرفیت های درونی کشور، مشکلات مردم را سروسامان داده و مشکلات را برطرف کنند.

آیت الله رجبی تقویت بخش خصوصی و تسهیلگری آنان، اهتمام به تولید در کشور و تقویت پول ملی را از جمله ملزومات توسعه و پیشرفت در کشور عنوان و بیان داشت: باید دولت در این راستا گام های موثری برداشته و برای حل مشکلات کشور اهتمام داشته باشد تا با تدابیر لازم مشکلات معیشتی و اقتصادی حل شوند.

ارسال نظرات