۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۶۴۶۸
در آستانه هفته وحدت؛

برنامه‌های هفته وحدت در استان گلستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور همزمان با در پیش بودن هفته وحدت، برنامه های این هفته را اعلام کرد.
هفته وحدت
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ابوالفضل عامری، رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: گفت: با همکاری ائمه جمعه و جماعات، مدارس علمیه و فرمانداری‌های شهرستان‌های استان گلستان همایش بزرگ وحدت در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: روز شنبه هشتم اسفند و همزمان با آغاز هفته وحدت همایش وحدت در سیره نبی اکرم‌(ص) ساعت 8:30 صبح در مسجد قبای شهرستان بندرترکمن برگزار می‌شود و نماینده ولی فقیه در گلستان و نماینده شهرستان مذکور در مجلس شورای اسلامی سخنرانان مهمان این همایش هستند، همچنین ‌در همایش یاد شده ‌مسابقه تلاوت قرآن، مولودی‌خوانی و تواشیح‌ برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام عامری از برگزاری همایش وحدت در سیره اهل بیت (ع) در روز دوشنبه دهم اسفند ماه در حوزه علمیه عرفانی شهرستان آق‌قلا نیز خبر داد و ادامه داد: این همایش با اجرای برنامه‌های مولودی‌خوانی، تواشیح و صرف ناهار ساعت 8:30 صبح برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری همایش وحدت از منظر قرآن کریم در روز چهارشنبه دوازدهم اسفند نیز اشاره کرد و گفت: این همایش ‌ساعت 8:30 در مصلای امام جعفر صادق‌(ع) شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار محترم گلستان به عنوان سخنرانان ویژه این همایش نام برد و افزود: این همایش با اجرای مسابقه تلاوت قرآن، مولودی‌خوانی، تواشیح و صرف ناهار همراه است.

حجت‌الاسلام ‌عامری در پایان از عموم مردم خداجوی شیعه و سنی استان گلستان برای حضور در این همایش‌ها دعوت کرد./950/د102/س
ارسال نظرات