۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۶۴۹۶
امام جمعه نیکشهر:

دستگیری عبدالمالک ریگی غرور ملی ایرانیان را برانگیخت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان نیکشهر گفت: دستگیری عبدالمالک ریگی که در سال‌های اخیر مبادرت به جنایات هولناکی در منطقه سیستان و بلوچستان کرده بود، غرور ملی ایرانیان را برانگیخت.
امام جمعه نيکشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی، امام جمعه شهرستان نیکشهر، امروز در خطبه‌های ‌نماز جمعه که در مسجد جامع الزهرای نیکشهر برگزار شد، با اشاره به دستگیری شرور ریگى، تروریست معروف شرق کشور‌ اظهار داشت: دستگیری عبدالمالک ریگی که در سال‌های اخیر مبادرت به جنایات هولناکی در منطقه سیستان و بلوچستان کرده بود، غرور ملی ایرانیان را برانگیخت و افتخار می‌کنیم به اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج)‌ که توانستند با هوشیاری و ذکاوت این جنایتکار را دستگیر و به چنگال عدالت بسپارند.

امام جمعه نیکشهر افزود: این شرور جنایتکار از حمایت‏هاى مالى و تبلیغاتى و همچنین پایگاه وسیعى در بین ‌آمریکا، انگلیس، رژیم غاصب صهیونیستى و دولت‌هاى عربستان سعودى و امارات متحده عربى برخوردار بود.

وی‌ تصریح کرد: دست قدرتمند نظام اسلامى، متجاوزان به جان و مال و امنیت مردم را به سزاى اعمال خیانتکارانه آنها خواهد رسانید.

خطیب جمعه نیکشهر در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به روز امور تربیتى و تربیت اسلامى‌‏ تأکید داشت: تا زمانی که از همه ابعاد اسلام تبعیت نکنیم، فرایند تربیت اسلامی کامل نخواهد شد.

حجت الاسلام لطفیان سرگزی‌ تصریح کرد: اگر در جامعه‏اى که متعلق به اسلام است و در نظامى که ارکان آن، ارکان اسلامى است، ما از اخلاق الهى دور بمانیم و دنبال هوس‌ها، خودخواهی‌ها و خودپرستی‌ها برویم آن جامعه با‌ اسلامی بودن فاصله خواهد داشت‌.

امام جمعه شهرستان نیکشهر، همچنین به میلاد مسعود حضرت رسول اکرم‌(ص) و‌ امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و با تبریک هفته وحدت‌ ابراز داشت: اختلاف دنیاى اسلام سبب شده دشمنِ ضعیف بتواند از بین مسلمانان براى خودش یارگیرى کند‌./940/پ202/س
ارسال نظرات