۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۴:۱۰
کد خبر: ۷۶۵۲۰
عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی :

برخی خواص ولایت پذیری را با فاصله گرفتن از فتنه جویان ابراز کنند

خبر گزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی لارکانی گفت: برخی خواص در این برهه از انقلاب نه تنها نباید سکوت نکنند بلکه باید بر سر سران فتنه فریاد بزنند و اعلام انزجار از شعار های ساختار شکنانه آنها کنند، ولی متاسفانه تا کنون علی رغم انتظار جامعه چنین نکردند.
مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام موسوی لارکانی نماینده منتخب مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: اینکه رهبر معظم انقلاب می فرماید خواص باید شفاف باشند شامل تمام خواص از جمله خبرگان رهبری که ار ارکان خواص هستند می شود.

وی افزود:با توجه به اینکه برای همه اقشار ایران اسلامی ثابت شد که هدف سران فتنه از عدم قبول انتخابات براندازی نظام بود لازم است برخی از خواص از دو پهلو سخن گویی بپرهیزند تا شامل خواص بی بصیرت نباشند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که برای انقلاب ادعا دارند و مردم از آنها خاطره دارند و از رنج دیدگان انقلاب به شمار می آیند سزاوار نیست وقتی شعار هایی در مخالفت با نظام سرداده می شود سکوت کنند.

وی یادآور شد: این افراد باید در این برهه از انقلاب نه تنها نباید سکوت نکنند بلکه باید بر سر سران فتنه فریاد بزنند و اعلام انزجار از شعار های ساختار شکنانه آنها کنند، ولی متاسفانه تا کنون علی رغم انتظار جامعه چنین نکردند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اظهارات برخی افراد مبنی بر اینکه رهبری فصل الخطاب است، ولی در عمل اعلام برائتی نسبت به فتنه جویان صورت نمی دهند گفت: لازم است این افراد هر چه زودتر خطوط خود را با دشمن روشن کنند و مراتب ولایت پذیری خود را با فاصله گرفتن از فتنه جویان ابراز دارند. /955/ت302/ج


ارسال نظرات