۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۷۶۵۳۴
مشاور وزیر ارشاد:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران از وحدت نشأت می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران از وحدت نشات می گیرد و تمسک به قرآن نیز رمز این وحدت به شمار می رود.
حجت‌الاسلام حميد محمدي، مشاور وزير ارشاد در امور قرآني و رئيس مرکز هماهنگي،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام حمید محمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور روز گذشته در جمع نمازگزاران جمعه زاهدانی، با تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران از وحدت ملی نشأت می گیرد و تمسک به قرآن نیز رمز این وحدت به شمار می رود.

وی، افزود: وحدت برای جمهوری اسلامی یک وسیله و راهکار نیست بلکه هدف، استراتژی و راهبرد بسیار مهم است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر «شناخت قرآن»، «ایمان به قرآن» و « رفتار قرآنی» به عنوان سه ضلع مثلث توسعه فعالیت های قرآنی در کشور تأکید کرد.

حجت الاسلام محمدی، همچنین اعلام کرد: مجوز تأسیس 14 مؤسسه قرآنی در سیستان و بلوچستان نهایی شده که این مؤسسات در هفته وحدت راه اندازی خواهد شد.

رییس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور، همچنین با تبریک دستگیری عبدالمالک ریگی به مردم استان سیستان و بلوچستان، دستگیری این تروریست را اثبات حمایت غرب از این گروهک تروریستی دانست و تصریح کرد: دستگیری عبدالمالک ریگی هدیه ای الهی بود که حمایت مستقیم غرب از تروریست را به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام حمید محمدی، افزود: تمامی تحریک های این اشرار از سوی نیروهای اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل انجام می شد و حقایق و فجایع این گروه به زودی آشکار خواهد شد.

وی، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و ناامن کردن منطقه را از اهداف اشرار و تروریست ها بیان کرد و گفت: این افراد با ایجاد رعب و وحشت و سلب آرامش مانع خدمات رسانی به مردم این استان می شوند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تأکید داشت: هر نوع اغتشاش، ابزار جنگ نرم است و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

گفتنی است، رییس مرکز هماهنگی وتوسعه وترویج فعالیت های قرآنی کشور عصر جمعه در نشستی با مسؤولین مؤسسات قرآنی سیستان و بلوچستان به مشکلات و خواسته های آنان رسیدگی کرد./940/پ202/ص
ارسال نظرات