۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۶۵۵۲

نرم افزار جامع فرقه ضاله بهائیت تولید شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج)، از نرم افزار « بهاء بی بها» به عنوان جامع ترین نرم افزار پیرامون فرقه ضاله بهائیت رونمایی شد.
بهاء بي بها نرم افزار بهائيت


به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی صاحبی، مدیر تحقیقات و پژوهش های موسسه احرار اندیشه، نرم افزار «بهاء بی بها» را کاملترین و جامع ترین نرم افزار علمی- تحقیقی درباره فرقه ضاله بهائیت عنوان کرد و گفت: هدف از تولید این محصول پاسخگویی به نیازهای علمی و اطلاعاتی کاربران فضای دیجیتال در رابطه با این فرقه ضاله و همچنین آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان نسبت به گروه انحرافی و صهیونیستی بهائیت است. 

وی این نرم افزار را کاملترین و جامع ترین منبع الکترونیک برای شناخت افکار و اندیشه های فرقه ضاله بهائیت معرفی کرد و اظهار داشت: با توجه به اقدامات شوم و فتنه گری‌های این فرقه ضاله از بدو تاسیس تا کنون بر علیه دین مقدس اسلام و سوء استفاده سردمداران منفورشان از مبحث مهدویت و همچنین تبلیغات گسترده و هزینه های بیشماری که آنان با پشتوانه صهیونیسم و استکبار جهانی به منظور ایجاد شکاف بین صفوف امّت اسلامی و ترویج انحرافات فکری نموده اند و از آن جهت که دین مبین اسلام دین مبارزه با بدعتها و نفاق‌ها است بر آن شدیم تا با استفاده از ابزارهای نوین علمی و اطلاع رسانی در مقابل اینگونه بدعت گران ایستاده و از آئین و دین و مذهب حقّه خویش دفاع کنیم.
 
صاحبی ادامه داد: از همین رو موسسه احرار اندیشه تصمیم گرفت تا با استفاده از منابع غنی و منطق مستحکم مذهب شیعه که بر گرفته از قرآن و عترت می باشد، ضعف فکری و انحرافات اعتقادی این گروه مطرود را در مرحله اوّل به پیروان فریب خورده شان تبیین کند تا شاید با تفکر و تامّل بیشتر به ضلالت و گمراهی خویش پی برده و راه نجاتی یابند و از رافت اسلامی در دنیا و آخرت به نفع خویش بهره برند.
 
وی ادامه داد: این نرم افزار خدمتی نوین به پژوهشگران، محققان، جوانان و مردم به منظور آشنایی بیشتر با تاریخچه، شخصیت ها، اندیشه ها و اهداف شیطانی این فرقه کرده است.
 
صاحبی درباره محتویات و امکانات این نرم افزار گفت: نرم افزار «بهاء بی بها» شامل ده بخش است که در بخش تاریخچه  به ارائه فهرست کاملی از تاریخچه بهائیت بصورت موضوع بندی شده (پیدایش، انشعابات، بهائیت در ایران، در عصر قاجار، در عصر پهلوی،رابطه بهائیت با آمریکا، بهائیت و انگلیس و ....) در قالب260 عنوان پرداخته شده است.
 
وی گفت: بخش شخصیت ها به معرفی سردمداران و شخصتیهای تأثیر گذار در پیدایش و رشد و توسعه فرقه ضاله بهائیت همچون زرین تاج قزوینی، کاظم رشتی، احمد احسائی، عباس افندی، علی محمد باب، قدوس، قرة العین، میرزا حسینعلی نوری و ... در قالب 150 ریز موضوع پرداخته است.

صاحبی اظهار داشت: ارائه لیست جامعی از افکار و اندیشه ها و آداب و احکام مربوط به بهائیت در 265 عنوان در بخش افکار و اندیشه ها بررسی شده است و در بخش دیگری از این نرم افزار جنایات و خیانات فرقه منحرف بهائیت علیه اسلام و بشریت در اقصی نقاط جهان شمرده شده است.

وی اخبار، کتابخانه، کتابشناسى، نوا و نما، گالری تصاویر  و نجات یافتگان را از بخش های دیگر این نرم افزار دانست و گفت: امکان جستجوی سریع در عناوین و متون و همچنین امکان فیش برداری از مطالب و انتقال آن به یادداشت و چاپ آنها و انتقال آن به برنامه ها و محیط های دیگر از جمله قابلیت‌های این نرم افزار است. /916/د102/ع

ارسال نظرات