۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۷۶۵۵۸۷
رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش:

جمهوری اسلامی در کنار متحد خود ایستاده است/ واکنش سختی در انتظار دشمنان خواهد بود

جمهوری اسلامی در کنار متحد خود ایستاده است/ واکنش سختی در انتظار دشمنان خواهد بود
سرتیپ یوسفی با اشاره به تحریم ها از روشن بودن آینده ملت ایران سخن گفت و در آخر نیز رژیم صهیونیستی را رو به اضمحلال خواند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب، معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش، در مراسم رژه نیروهای مسلح که در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم برگزار شد، به بررسی ویژگی‌های دفاع مقدس و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی، با ریل‌گذاری امامین انقلاب و با وحدت و اتحاد میان جهان اسلام، جایگاهی امن برای همه مظلومان جهان ایجاد کرده است و اجازه نخواهد داد به آرمان‌ها و سرزمین ایران اسلامی خدشه‌ای وارد شود.

وی همچنین با اشاره به نقش‌برجسته امامین انقلاب در هدایت پیامبرگونه ملت ایران، افزود: امامین انقلاب باروحیه آزادگی و ایثار، فرهنگ شهادت، جهاد و مقاومت را در سخت‌ترین سال‌های تاریخ معاصر به ملت ایران تزریق کردند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: ملت ایران با پیروی از آموزه‌های دینی، همانند امام حسین (ع)، بیرق عظیم اسلام را به دست گرفته و با دوری از نفاق و تفرقه در جهان اسلام، در مسیر وحدت اسلامی گام برمی‌دارد.

ملت ایران در کنار دوستان و متحدان خود ایستاده است

یوسفی خوش‌قلب با اشاره به نابرابری در دفاع مقدس، آن را نه‌تنها جنگی علیه رژیم صدام، بلکه هجوم همه‌جانبه جهان کفر علیه جمهوری اسلامی دانست و افزود: شرق و غرب با حمایت بیش از ۵۰ کشور و بازی گرفتن صدام، قصد نابودی جمهوری اسلامی ایران را داشتند، اما با وجود اختلافات فکری میان شرق و غرب، آنها برای مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی به وحدت و یکپارچگی رسیدند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب، درحالی‌که مشغول سازماندهی و شکل‌دهی به بخش‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی خود بود، با تهاجم وحشیانه و آشکار جهان کفر مواجه شد اما ملت ایران با اعتقادی راسخ به یاری الهی، با اتحاد و دوری از تفرقه، پیروزی یک گروه کوچک با توکل به خداوند بر یک گروه بزرگ را به نمایش گذاشتند.

یوسفی خوش‌قلب در ادامه سخنان خود دشمنان جمهوری اسلامی را به پاسخگویی تهدید کرد و گفت: دشمنان بدانند که ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار دوستان و متحدان خود ایستاده است و در صورت هرگونه خطا، واکنش سختی در انتظار آنها خواهد بود.

آینده روشن برای ملت ایران

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه تحریم‌ها و فشارها، آینده‌ای روشن برای ملت ایران در حال شکل‌گیری است و مردم ایران با تلاش و پشتکار در مسیر عزت و سربلندی گام برمی‌دارند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر وحدت نیروهای مسلح و ملت ایران در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران و نیروهای مسلح در دفاع از رهبری و استقلال کشور متحد هستند و هیچ تلاشی از سوی دشمنان نمی‌تواند این اتحاد را خدشه‌دار کند.

یوسفی خوش‌قلب گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تولید قدرت و توسعه فناورانه تجهیزات نظامی، در توسعه تکنولوژی و هوش مصنوعی قرار گرفته‌اند و باتربیت نیروی انسانی متخصص و بصیرت انقلابی، راه مقابله با دشمنان را به‌خوبی می‌دانند.

وی تأکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مسیر مخالف خواسته‌های دشمنان حرکت می‌کنند و در صورت عبور دشمنان از خط‌قرمز انقلاب اسلامی، به‌شدت با آنها برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: قدرت ایمان و امید به آینده در نیروهای مسلح شعله‌ور شده و هیچ مانعی قادر به توقف آن نخواهد بود. نیروهای مسلح ایران تنها در برابر خداوند، ولی‌فقیه و ملت سر تعظیم فرود خواهند آورد و توسعه تجهیزات نظامی را حق مسلم خود می‌دانند.

رژیم صهیونسیتی رو به افول است

یوسفی خوش‌قلب در بخش دیگری از سخنان خود به رژیم صهیونیستی و جنایات آن علیه مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: آیا ظلمی مانده که رژیم صهیونیستی علیه مردم آزادی‌خواه غزه انجام نداده باشد؟ مرزهای جنایت و وحشی‌گری توسط رژیم صهیونیستی آشکار شده است و مردم جهان به‌خوبی به ماهیت ضدانسانی این رژیم پی برده‌اند.

وی در ادامه افزود: حامیان رژیم صهیونیستی بدانند که عواقب این حمایت از جنایات به‌زودی گریبان‌گیر خودشان خواهد شد. مردم جهان آگاه هستند که این رژیم بویی از انسانیت نبرده است و ملت ایران با صدای بلند اعلام می‌کنند که زوال رژیم صهیونیستی و حامیان آن سرعت گرفته و این رژیم در مسیر سقوطی برگشت‌ناپذیر قرار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان سخنان خود تأکید کرد: پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت و مظلومان جهان خواهد بود و با باور قلبی به وعده الهی مبنی بر پیروزی مظلومان، می‌توان پی برد که این پیروزی حتمی است و ملت ایران در کنار همه مظلومان جهان برای رسیدن به این هدف والا ایستاده است.

ارسال نظرات