۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۶۵۵۹

جشن وحدت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی از برگزاری جشن وحدت در تمامی کانون‌های فعال این استان خبر داد.
جشن وحدت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی برگزار می‌شود
حجت الاسلام محمدرضا بابازاده، مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و گرامیداشت هفته وحدت در مناطق شیعه و سنی نشین استان برگزار می شود.

وی در ادامه با تشریح برنامه های کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت هفته وحدت تاکید کرد: در این هفته با حضور بیش از 50 زوج مسجدی دوره آموزشی مهارتهای زندگی و راهکارهای تحکیم بنبان خانواده در شهرستان های خوی، ارومیه و میاندوآب برگزار شده و منتخبان به مشهد مقدس اعزام می شوند.

حجت الاسلام بابازاده اظهار داشت: برگزاری همایش بزرگ مدیران مسؤول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان است که با برگزاری آن از مدیران مسجد محور، خادمان مساجد و مدیران مسؤول فعال کانون‌ها تجلیل و قدردانی می شود.

وی با اعلام اینکه هم اکنون 136 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان فعال است، گفت: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آمادگی خود را برای ایجاد کانون فرهنگی هنری در مساجد داوطلب را اعلام می کند.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی سرانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را 2 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: در کنار این اعتبار، دبیرخانه، کانون‌ها را در اجرای برنامه های فرهنگی و تهیه تجهیزات کمک می کند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: در سال جاری مبلغ 7 میلیارد ریال جهت تجهیز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سطح استان هزینه کرده است.

حجت الاسلام بابازاده در پایان گفت: 26 کتابخانه استاندارد مسجدی و 60 کتابخانه باز در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان دایر است./936/پ202/ص
ارسال نظرات