۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۶۵۶۱۹

بازگشایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق

بازگشایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
نمایشگاه عکس دفاع مقدس با عنوان «در راه فتح قله‌ایم» با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و تنی چند از فرماندهان سپاه و عکاسان و علاقه‌مندان هنر در نگارستان اشراق قم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ابوالفضل جلال‌وندی مدیر نگارستان اشراق در گفت‌وگویی درباره نمایشگاه «در راه فتح قله‌ایم» گفت: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برپا شده و ادای دینی به رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی افزود: نمایشگاه حاضر از ۲۶ عکس در قالب رشادتها و خاطرات هشت سال دفاع مقدس است.

مدیر نگارستان اشراق ادامه داد: در این نمایشگاه شاهد عکس‌هایی از بدرقه رزمندگان از شهرها به سمت جبهه‌های حق علیه باطل، عکسهای یادگاری رزمندگان و شهدا و همچنین فاتحان خرمشهر به همراه اسرای عراقی هستیم.

جلال‌وندی ابراز کرد: این عکس‌ها از آرشیو بنیاد روایت فتح انتخاب شده است و تنی چند از عکاسان از شهدای جنگ تحمیلی محسوب می‌شوند.

وی درباره زمان بازدید از نمایشگاه گفت: زمان بازدید از اول تا ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ و در ساعات ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ انجام می‌پذیرد.

جلال‌وندی با اشاره به مکان نمایشگاه اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه میتوانند به آدرس خیابان شهداء(صفاییه)، نبش کوچه ۱۷، نگارستان اشراق مراجعه نمایند.

ارسال نظرات