۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۶۵۶۳۶
آیت الله فاضل لنکرانی:

ارتباط اقتصادی برخی از کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی مایه تأسف است

ارتباط اقتصادی برخی از کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی مایه تأسف است
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به لزوم اتحاد مسلمان‌ها جهان و نشان دادن قدرت چشمگیر خود به مستکبران عالم، از ارتباطات اقتصادی برخی از کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) صبح امروز در ابتدای درس خارج اصول خود در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به لبنان و حزب الله اظهار داشت: قبل از شروع بحث لازم است این حادثه بسیار فجیعی که در لبنان رخ داد و رژيم غاصب و جنايتكار اسرائيل در نهایت وحشی‌گری و خارج از معیارهای انسانی، بار ديگر عده‌ای از مردم بي‌گناه و مجاهدان ‌عزیز حزب‌الله را که نور چشم امت اسلامی هستند، دد‌منشانه به خاك و خون كشيد، محکوم کنیم.

وی افزود: حوزه‌های علمیه، فضلا و اساتید در کنار سایر اقشار مردم، همدردی خود را در چنین حوادث غمباري با مصيبت‌زدگان اظهار مي‌دارند. این فاجعه عمق خباثت رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد و اینکه اساس این رژیم بر پايه خونریزی و کودک‌کشی و قتل و غصب، نهاده شده است و این چنین نیست که اگر فلسطینی‌ها هم کوتاه بیایند اینها دست از رذالت خود بردارند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) بیان داشت: امام خميني رضوان الله تعالی علیه با نگاه الهی خود اين روزها را به درستي تشخیص دادند که مبارزه با اين رژيم تجاوزگر را جزء آرمان‌هاي اين انقلاب قرار دادند، آن زمان هیچ‌کسی در مورد اسرائیل پیش‌بینی نمی‌کرد که چنین عملیات های وحشيانه‌اي انجام دهد. 

آیت الله فاضل لنکرانی تاکید کرد: البته این جنایت ها، صفوف جبهه‌ مقاومت و امت اسلامی را در مقابل این رژیم محکم‌تر می‌کند، هم‌چنان‌كه شاهد اعتقاد و عزم راسخ برادران حزب الله برای مقابله با این رژیم، بعدِ از این حادثه و ازدست دادن افراد زبده‌ی خود هستيم و انسان می‌بیند که این مجاهدان سرافراز منسجم‌تر، متحد‌تر و قوی‌تر می‌شوند؛ چنانکه نقل شده است که بعد از حوادث این روزهای لبنان، طوائف مختلف مردم لبنان نیز اتحاد و انسجام قوی‌تری در مقابل اسرائيل پيدا كرده‌‌اند و ا‌ين انسجام بايد با يك بيداري ريشه‌دار و عميق در کل پيكره‌ي امت اسلام به وجود آيد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با ابراز تاسف از ارتباطات اقتصادی برخی از کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: متأسفانه كشورهاي اسلامی در اثر سهل‌انگاری هنوز ارتباطات اقتصادی با این رژیم دارند كه بايد از این کار دست بردارند و یکپارچه شوند.

آیت الله فاضل لنکرانی در پایان بیان داشت: امیدواریم چنین هدفی به‌زودي محقق شود و به فرموده‌ مقام معظم رهبری مهم‌ترین تلاش پیامبر(ص) كه تشکیل امت اسلامی است شكل گيرد؛ چراکه لازم است امروز همه مسلمان‌ها اعم از شیعه و سنی متحد شده و قدرت چشمگیر خود را به مستکبران عالم نشان دهند.

ارسال نظرات