۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۷۶۵۶۶
آیت الله نوری همدانی:

پشت عناوین حقوق بشر و دموکراسی آمریکایی چهره‌هایی چون ریگی نهفته است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه ما اهل کوفه نیستیم تا علی زمان تنها بماند، تصریح کرد: مردم ایران بر خلاف اهل کوفه و مردم صدر اسلام که ائمه اطهار(ع) را تنها گذاشتند، با تمام وجود رهبر عزیز خود را حمایت و پشتیبانی می کنند.
ديدار مردمي آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار با مدیران ارشد استان بوشهر و همچنین جمعی از فرماندهان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، با اشاره به دستگیری عبدالمالک ریگی توسط نیروهای امنیتی کشور، این جنایتکار را دست نشانده آمریکا و دشمنان انقلاب دانست و گفت: بحمدلله نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران با قدرت و توانایی بالای خود این جنایتکار را دستگیر کردند.

وی با محکوم کردن استفاده ابزاری غرب و آمریکا از عناوینی همچون حقوق بشر و دموکراسی افزود: این ها با دستمایه قرار دادن عناوین فوق، انواع و اقسام جنایات و تجاوز ها را مرتکب شده و مردم کشورهای بسیاری را آواره کرده اند.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به مبانی اسلامی، تنها نظام مشروع را نظام مبتنی بر ولایت دانست و تصریح کرد: ولایت فقیه خون بهای هزاران شهید است و بحمدلله مردم ما نیز در این سی سال و همچنین حوادث اخیر در کشور نشان داده اند که حامی ولایت فقیه هستند و حاضرند در این راه جان بدهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند، تصریح کرد: مردم ایران بر خلاف اهل کوفه و مردم صدر اسلام که ائمه اطهار(ع) را تنها گذاشتند، با تمام وجود رهبر عزیز خود را حمایت و پشتیبانی می کنند.

وی با تجلیل از مدیریت و تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب بعد از ارتحال امام خمینی(ره) ابراز داشت: معظم له با درایت، تدبیر، شجاعت مثالزدنی خود انقلاب اسلامی و کشور را به بهترین شکل ممکن اداره و مدیریت کرده و کشتی انقلاب را در میان دریای متاطم به ساحل آرامش رسانده اند.

این مرجع تقلید با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، ولایت فقیه رامهم ترین مانع در برابر دشمنان دانست و تاکید کرد: علت ناکامی دشمنان در برابر انقلاب اسلامی حاکمیت ولایت فقیه در کشور است.

حضرت آیت الله نوری همدانی هدف دشمن را تضعیف جایگاه ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: وظیفه ما در قبال حفظ انقلاب و ولایت فقیه بسیار سنگین و حساس است و همه آحاد جامعه باید همیشه در صحنه حاضر بوده و از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش مردم، ارزش های اسلامی و ولایت فقیه را از جمله ارکان مهم انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به نقش مردم در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی، خواستار رفع مشکلاتی همچون بیکاری، گرانی و تورم شد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات