۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۶۵۷۰۲

دانشگاه علوم اسلامی رضوی با ۱۵۸ عنوان کتاب در نمایشگاه حوزه حضور دارد

دانشگاه علوم اسلامی رضوی با ۱۵۸ عنوان کتاب در نمایشگاه حوزه حضور دارد
مسؤول روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: در نمایشگاه کتاب حوزه، ۱۵۸ عنوان از کتاب‌های انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی که توسط اساتید و دانشجویان تالیف شده است، عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، محسن پیش آهنگ، مسؤل روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه رضوی در حاشیه نهمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی بیان داشت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی همانند سال‌های گذشته پرقدرت و با توان در این نمایشگاه شرکت کرده است. 

وی گفت: در این نمایشگاه ۱۵۸ عنوان از کتاب‌های انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی که توسط اساتید و دانشجویان تالیف شده است، عرضه می‌شود.

دکتر پیش آهنگ ابراز کرد: این مرکز کتاب‌هایی در موضوعات علوم و معارف قرآن، حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، فقه و حقوق اسلام، ادبیات عرب، حقوق بین الملل و سایر موضوعاتی که در دانشگاه مطرح هست به چاپ رسانده است. 

وی افزود: نمایشگاه در فضا و موقعیت جغرافیایی مناسب و در دسترس طلاب برگزار شده است و امسال شاهد استقبال پرشور از این نمایشگاه هستیم. 

مسؤل روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم اسلامی رضوی بیان داشت: این نمایشگاه شرایط خوبی برای طلبه‌ها لحاظ کرده و این بن‌های تخفیف، تسهیلات بسیار خوبی برای خرید هر چه بهتر طلاب فراهم نموده است‌.

وی خاطر نشان کرد: با این شرایط اقتصادی که همه در جریانش هستیم، هر میزانی حوزه علمیه بتواند کمک کار طلاب باشد، موفق تر خواهد بود و به رشد و ارتقا طلاب نیز کمک خواهد کرد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات