۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۶۵۷۵۴

بازدید مدیرکل مطالعات و تحقیقات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا از خبرگزاری رسا

بازدید مدیرکل مطالعات و تحقیقات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا از خبرگزاری رسا
مدیرکل مطالعات و تحقیقات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا با حضور در خبرگزاری رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سید مهدی تقوی مدیرکل مطالعات و تحقیقات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا عصر امروز با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

وی در این بازدید با حضور در بخش های مختلف خبرگزاری رسا به استماع گزارش های سردبیر و دبیران این مجموعه پرداخت و در جریان روند فعالیت های مختلف این رسانه حوزوی قرار گرفت.

مدیرکل مطالعات و تحقیقات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در این بازدید از فعالیت های ارزشمند این رسانه حوزوی در زمینه های گوناگون خبری تمجید و تشکر کرد.

وی پس از بازدید از بخش ها و سرویس های مختلف خبرگزاری رسا، در نشستی صمیمی با حضور همکاران و خبرنگاران خبرگزاری رسا که در سالن شهید دهقانی این رسانه حوزوی برگزار شد از توجه این خبرگزاری حوزوی به مسائل مرتبط با فعالیت های فراجا در سطح استان و کشور تشکر کرد.

همچنین در این نشست بر لزوم همکاری های دوجانبه در راستای حل برخی از معضلات فرهنگی و اجتماعی استان تاکید شد.

با اشاره به ظرفیت های همکاری بین فراجا و خبرگزاری رسا، بر لزوم گسترش همکاری ها و همفکری خبرگزاری رسا و فراجا در زمینه های مختلف و پیوند همیاری این دو مجموعه تاکید کرد.

ارسال نظرات