۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۶۶۰۵۴
مدیر حوزه علمیه خراسان؛

همه حوزویان، آماده هر گونه اقدام مقتضی در مبارزه با دشمن صهیونیست هستند

همه حوزویان، آماده هر گونه اقدام مقتضی در مبارزه با دشمن صهیونیست هستند
مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان از آمادگی حوزویان برای هر گونه اقدام مقتضی در مبارزه با دشمن صهیونیستی خبر داد.
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی، شهادت مجاهد مبارز و نستوه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا اليه راجعون

« مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلࣰا » (احزاب/۲۳) 

شهادت سردار مقاومت، مرد میدان های سخت، شهید سرافراز، ابو الشهید سید حسن نصرالله بار دیگر نشان داد که مردان مخلص در اندیشه ناب مکتب الهی در طریق الله چراغ راه جامعه هستند و با خون پاکشان پیروزی و سربلندی در این راه را تضمین کرده اند.

این شهید مبارزه با صهیونیست جنایتکار و تروریست مستکبر، فرمانده مدبر و موثری بود که دنیا اشارات و سخنان او را جدی می گرفت و برای بیان او ارزش قائل بود

اینجانب شهادت این شهید عزیز با تقوا، مخلص، ولایتمدار و فدایی راه قدس را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ، مراجع عظام تقلید، جامعه حوزویان، حزب الله سربلند و همه مبازران سرافراز تبریک و تسلیت عرض می کنم.

 تاکید می کنم که رژیم جعلی صهیونیستی باید تاوان این توحش‌ها و جسارت‌هایش را بپردازد و انشاءالله خون این شهید و شهدای بی گناه جبهه مقاومت و غزّه، اضمحلال و نابودی مفتضحانه اسرائیل را رقم زند و زمینه ساز برقراری دولت عدالت محور حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه شود.

بنا به فرض ولی امر مسلمین جهان در یاوری و نصرت حزب الله، همه حوزویان، آماده هر گونه اقدام مقتضی در مبارزه با دشمن صهیونیست هستند.

با هدف محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم ددمنش و غاصب اسرائیل، فردا یکشنبه هشتم مهرماه همگام با سایر حوزه های علمیه کشور دروس حوزه علمیه خراسان تعطیل و تجمع اعتراض آمیزی در محل مدرسه عالی نواب از سوی شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار می شود./933/

علی خیاط

مدیر حوزه علمیه خراسان

جواد رستمی
ارسال نظرات