۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۷۶۶۰۷

معاونان جدید دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه معاونان آموزش و فرهنگ و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
دفتر تبليغات حوزه علميه اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مراسم تودیع و معارفه معاونان آموزش و فرهنگ و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی، هشتم اسفندماه در فتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجج اسلام محمد حسین شریعتی و علی اکبر صافی اصفهانی، معاونان فرهنگ و تبلیغ و آموزش، حجج اسلام محمد قطبی و مهرداد آقا شریفیان به این دو سمت منصوب شدند.

در حکم انتصاب حجج اسلام قطبی و آقا شریفیان، که از سوی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان صادر شد، ضمن سفارش به برقراری ارتباط با نهاد ها و سازمان های همسو، پیگیری برنامه های تبلیغی و آموزشی این دفتر در مدت دو سال به این دو نفر واگذار شد.

در ادامه مراسم با اهداء لوح سپاسی از زحمات حجت الاسلام علی اکبر صافی اصفهانی تقدیر و حجت الاسلام محمد حسین شریعتی به سمت مشاور عالی رییس دفتر تبلغات اسلامی اصفهان منصوب گردید.

در پایان این برنامه که در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، از نفرات اول تا سوم مسابقات شنا و دو تیم برگزیده فوتسال مسابقات دهه فجر و بیست نفر از برندگان مسابقه کتابخوانی کتاب عبرت های عاشورا با اهدای جوایز، تقدیر به عمل آمد. /965/پ202/ص
ارسال نظرات