۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۷۶۶۱۶۶
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر:

باید در مقابل زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی ایستاد

باید در مقابل زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی ایستاد
رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به تجمعات شکل گرفته در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی و حمایت علما از محور مقاومت از ضرورت ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی سخن گفت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به اعلام حمایت علمای اسلامی از محور مقاومت و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه جهان اسلام از قم، نجف، مشهد، تهران و اصفهان یکپارچه به دفاع از محور مقاومت و مردم مظلوم لبنان و فلسطین به صحنه آمدند.

وی در ادامه افزود: هر زمان که اندیشمندان اسلامی، مراجع تقلید و فقها به نتیجه رسیده و اجماع کردند به پیروزی نزدیک شده و پیشرفت را احساس کردیم. باید در مقابل زیاده گویی های اسرائیل ایستاد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به تجمعات طلاب در فیضیه در محکومیت حمله به لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله تصریح کرد: این تجمعات صرفا حضور فیزیکی نیست زیرا کسانی که با لباس رزم آمدند نشان از آن دارد توان نبرد تن‌به‌تن با دشمن صهیونیستی را دارند و این حضور به مردم لبنان و محور مقاومت دلگرمی می بخشد و لبیک به ندای مظلوم است چراکه جهانخواران و سازمان های دروغین حقوق بشر سکوت کرده اند.

ارسال نظرات