۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۷۶۶۳۳۸
امام جمعه الیگودرز تأکید کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه

ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه
امام جمعه الیگودرز بر ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: با کتاب مأنوس باشیم و بعد از مأنوس شدن خود آن را در اختیار دیگران نیز قرار بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، در مراسم اهدای کتاب در کتابخانه علیمردان‌خان بختیاری الیگودرز گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه ضروری است.

 امام جمعه الیگودرز با اشاره به جایگاه مهم کتاب، کتابخوانی و اهدای کتاب افزود: هیچ مقوله‌ و وسیله‌ای جای کتاب را نمی‌گیرد.

 وی بیان کرد: با کتاب مأنوس باشیم و بعد از مأنوس شدن خود آن را در اختیار دیگران نیز قرار بدهیم.

حجت الاسلام سرلک تاکید کرد: به منظور ترغیب و تشویق مطالعه مفید این بار کمک های خیرین از ارزاق و پوشاک به اندیشیدن و فراگیری کتاب و کتابخوانی مبدل شد.

دهقان، رئیس اداره کتابخانه های الیگودرز نیز در ادامه گفت: در راستای پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی و با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تامین منابع جدید برای کتابخانه‌های عمومی، از سوی موسسه فرهنگی کتاب ۴هزار و ۶۰۰جلد کتاب به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان که در موضوعات مختلف به ویژه کودک و نوجوان، ادبیات و مذهب است به کتابخانه‌های عمومی شهرستان الیگودرز اهدا شد.

رئیس اداره کتابخانه های الیگودرز ادامه داد: هزار جلد کتاب از کتاب‌های اهدایی به اداره زندان ارسال شد تا در اختیار زندانیان جهت مطالعه قرار گیرند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات