۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۷۲۷۳۴۰
در حاشیه طرح اهدای دانش و دانایی؛

بیش از ۹ هزار کتاب از سوی دانشگاه رضوی به نهادها و مدارس علمیه اهدا شد

بیش از ۹ هزار کتاب از سوی دانشگاه رضوی به نهادها و مدارس علمیه اهدا شد
خراسان رضوی - کتابخانه دانشگاه علوم اسلامی رضوی بیش از ۹ هزار کتاب را در غالب طرح اهدای دانش و دانایی به نهاد‌ها و مدارس علمیه هدیه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام انسان، مدیر کتابخانه دانشگاه رضوی از اهدای بیش از 9 هزار کتاب مازاد در کتابخانه با مجوز سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی خبر داد.

مدیر کتابخانه دانشگاه رضوی بیان داشت: از این تعداد 9 هزار کتاب 6 هزار جلد از كتب فقهي را به مدرسه علمیه فقاهت عالم آل محمد(ص) هدیه دادیم.

وی افزود: 2 هزار جلد هم با موضوعات فقهي و دروس ادبيات عرب و نشريات مناسب جهت تجهيز مدارس علميه در قالب طرح اهداي دانش و دانايي به مديريت حوزه علميه خراسان در يك مرحله اهدا شد.

حجت الاسلام انسان بیان داشت: تعداد هزار جلد كتاب هم  پس از ثبت و فهرست نويسي به پرديس خواهران دانشگاه علوم اسلامي رضوي جهت تجهيز كتابخانه ارسال شد.

وی افزود: تعداد 250 جلد از كتابهاي تخصصي به دانشجويان دوره دكتري و 35 جلد به كارگروه اقتصاد معاونت پژوهشي حوزه علميه خراسان اهدا شد.

حجت الاسلام انسان در پایان گفت: تعداد 100 جلد از كتاب هاي كودك به زبان عربي و انگليسي به مدرسه اي محروم در شهرستان شادگان واقع در استان خوزستان نیز هدیه شد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات