۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۲۶۵۰۶
مدیر حوزه علمیه خراسان:

نقش دانشگاه رضوی در برنامه های حوزه خراسان برجسته است

نقش دانشگاه رضوی در برنامه های حوزه خراسان برجسته است
خراسان رضوی - حجت الاسلام والمسلمین خیاط، نقش و جایگاه دانشگاه علوم اسلامی رضوی را در برنامه های این حوزه برجسته و قابل توجه توصیف کرد که می بایست این تعامل تقویت شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، سرپرست و معاونان دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در نشست صمیمانه با حجت الاسلام والمسلمین خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط در این دیدار ضمن اشاره به تجربه ای که این سال ها، در دانشگاه رضوی کسب کرده است، همکاری و تعامل میان حوزه علمیه خراسان و این دانشگاه را در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که از سال 94 در احکام انتصاب شورای عالی و مدیریت این حوزه و سایر فرمایشات ایشان مطرح شده لازم دانست و ابراز امیدواری کرد گام های موثر بیشتری برداشته شود.

وی نقش و جایگاه علمی، اجرایی و مدیریتی دانشگاه علوم اسلامی رضوی را در برنامه های حوزه علمیه خراسان برجسته و قابل توجه توصیف کرد که می بایست این تعامل و بهره مندی از ظرفیت های فی ما بین تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان این که دانشگاه رضوی همچون مراکز تخصصی برجسته حوزه علمیه خراسان می تواند در راستای رسالت ها و اهداف موردنظر نقش آفرینی های بسزایی داشته باشد، ابراز کرد: انتظار و امید ما، به کمک اساسی و گام برداشتن در راه تحقق سند چشم انداز این حوزه از سوی دانشگاه رضوی خواهد بود.

وی با بیان این که ظرفیت های دو نهاد حوزه علمیه خراسان و دانشگاه علوم اسلامی رضوی در جهت های همسو است و این دانشگاه بال مهمی در تحقق سند چشم انداز این حوزه می باشد، خاطر نشان کرد: البته سایر بخش های علمی فرهنگی در آستان قدس رضوی نیز می تواند کمک و برنامه ریزی های همسویی داشته باشند.

حجت الاسلام امامی، نیز در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط و تعاملات فی ما بین این دانشگاه و حوزه کهن خراسان، گفت: امیدواریم درپرتو تعامل سازنده میان این دو نهاد، بتوان از ظرفیت های ارزشمند این حوزه استفاده کنیم و گام های ارزشمندی در راه اعتلا و انجام رسالت ها برداشته شود./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات