۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۲۵۹۲۲
مدیر مدرسه علمیه اهل بیت سبزوار:

دانشگاه رضوی مصداق واقعی وحدت حوزه و دانشگاه است

دانشگاه رضوی مصداق واقعی وحدت حوزه و دانشگاه است
مدیر مدرسه علمیه اهل بیت(ع) سبزوار دانشگاه علوم اسلامی رضوی را مصداق واقعی وحدت حوزه و دانشگاه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین اخباری مدیر مدرسه علمیه اهل بیت سبزوار به همراه ۷۰ نفر از طلاب این مدرسه ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بخش ها و فعالیت ها و دستاوردهای این نهاد علمی فرهنگی آشنا شدند.

در ابتدای حضور در سالن اجتماعات ساختمان شماره دو دانشگاه رضوی حجت الاسلام امامی، سرپرست محترم دانشگاه علوم اسلامی رضوی در جمع طلاب مدرسه اهل بیت علیهم السلام سبزوار به بیان ویژگی های دانشگاه رضوی، فعالیت های علمی پژوهشی فرهنگی تبلیغی و دستاوردهای آن پرداخت.

سرپرست دانشگاه ضمن بیان تفاوت این دانشگاه با دیگر دانشگاه ها از تعداد رشته ها و دانشجوها فضای علمی نحوه فعالیت و تحصیل دانشجویان و نیز خروجی های آن در زمینه دانشجوی ایرانی و خارجی سخن گفت و به معرفی دانشگاه پرداخت.

حجت الاسلام اخباری در حاشیه حضور و بازدید طلاب مدرسه اهل بیت از دانشگاه رضوی، این آشنایی با فعالیت های علمی پژوهشی و امکانات و فضاهای مختلف دانشگاه را زمینه ساز استقبال و حضور طلاب مدرسه خود در این نهاد علمی فرهنگی در دوسطح یک و دو برای دوره کارشناسی و ارشد دانست.

مدیر مدرسه اهل بیت علیهم السلام بیان داشت: دانشگاه رضوی مصداق واقعی وحدت حوزه و دانشگاه است که جمع بین علوم حوزوی و آکادمیک را به خوبی نشان داده است.

وی افزود: طلاب و دانشجویانی که وارد این دانشگاه می شوند فضا را که هم سبقه حوزوی و هم رویکرد دانشگاهی دارد به خوبی لمس می کنند که این موثر است و ما نیز آرزوی بِهروزی و موفقیت برای آنها داریم./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات