۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۷۲۵۵۱۴

تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه علوم اسلامی رضوی

تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه علوم اسلامی رضوی
خراسان رضوی - ۲۴ تن از طلاب و دانشجویان برتر سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری دانشگاه علوم اسلامی رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، مراسم تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، سرپرست، اساتید و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم از ۱۶ نفر از دانشجویان برتر مقطع کارشناسی، سه تن از دانشجویان برتر کارشناسی ارشد و ۵ دانشجوی برتر مقطع دکتر سال تحصیلی گذشته دانشگاه علوم اسلامی رضوی تقدیر شد.

علیرضا صفایی، سیده معصومه صنعتی و حسین امینی در مقطع کارشناسی ارشد، خانم ها کرمی، محمدحسنی و آقایان مهدی میری، مرتضی پژوهنده و علی اسدیان در مقطع دکترا به همراه دانشجویان برتر مقطع کارشناسی توسط دکتر عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و دکتر محمد امامی سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.

این خبر حاکی است، در بخش دیگری از این مراسم، دکتر علیرضا رضازاده استاد دانشگاه فردوسی مشهد درباره مساله جهاد تبیین به سخنرانی پرداخت.

دکتر رضا زاده تصریح کرد: اینکه حاج قاسم گفته است جمهوری اسلامی حرم است و این حرم همه حرم های دیگر را نگه داشته، براساس بصیرت و فهمی عمیق است و نباید بگذاریم پرچم این حرم پایین بیاید.

وی عنوان کرد: اگر می خواهیم جهاد تبيين انجام دهیم باید جهان خود را به خوبی بشناسیم. در جهان امروز کلمه و مفهوم ابزار ارتباطی تفاوت کرده است و بر مبنای شناخت جدید باید در مسائل ورود کنیم. باید بدانیم از زمان بمباران اتمی ژاپن، تا امروز سیاست رسانه ای و مسیر حکمرانی آمریکا تغییر کرده است.

رضا زاده گفت: برنامه امروز دشمن برای کشور ما خیلی گسترده است و با یک هجمه رسانه ای پیجیده مواجهه هستیم. علمای علم ارتباطات می گویند اگر روایت اول درست مطرح نشود، با بهره گیری از همه امکانات برای رفع نقص روایت اول، روایت دوم و پاسخگو تنها 30 درصد موفق می شود که این مورد را باید در شرایط حال حاضر جامعه در نظر بگیریم و روایت حقیقی را درست و کامل ارائه بدهیم.

وی متذکر شد: ما در شرایط امروز جامعه باید بین آسیب و تهدید تفکیک‌ قائل شویم و کسانی که بدون دانش صحبت می کنند باعث اختلاط این دو مقوله می شوند که آسیب های خاص خودش را دارد و باید مراقبت لازم را داشت./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات