۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۲۶۳۰۰

دومین نشست از سلسله جلسات رواق گفت و گو برگزار شد

دومین نشست از سلسله جلسات رواق گفت و گو برگزار شد
خراسان رضوی-مسئله شناسی و مطالبه گری محور برنامه رواق گفت‌وگو در دانشگاه علوم اسلامی رضوی است که دومین جلسه آن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، رواق گفت و گو عنوان برنامه «سلسله نشست‌های صمیمانه طلاب و دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی با مسئولان و کارگزاران از مسئله شناسی تا مطالبه گری حل مسئله» است که دانشجویان در ضمن مطالبه گری پاسخ پرسش های خود را دریافت می کنند.

در دومین جلسه از رواق گفت و گو  6 دانشجو به نمایندگی از دیگر دانشجویان ضمن ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادها از عملکرد بخش های مختلف دانشگاه، راهکارهایی در زمینه تحقق مطالباتشان نیز بیان کردند.

در این جلسه صمیمانه که سرپرست و معاونین محترم دانشگاه علوم اسلامی که به صورت همزمان در جایگاه برنامه حضور داشتند مسائل مختلف اعم از آموزش و پژوهش و فرهنگی و دیگر مسائل مرتبط با دانشگاه مطرح و پاسخ سوالات نیز بیان شد.

حجت الاسلام امامی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه برای شنیدن دغدغه‌های دانشجویان، از آنها خواست افزون برکسب اطلاع از دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه خود، مردم و مسئولان را هم با این مسائل آشنا کرده و حاصل سال‌ها جهاد علمی اساتید و دانشجویان این مجموعه دانشگاه علوم اسلامی رضوی را بیان کنند.

وی ضمن سخن از برنامه های میان مدت و بلند مدت دانشگاه رضوی در زمینه های علمی پژوهشی و حرکت به سمت پژوهش های کاربردی با حفظ کمی و کیفی پژوهش های بنیادی به خصوص در زمینه نیازهای آستان قدس رضوی و انقلاب اسلامی، دستاورد‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه حوزوی را  بی‌نظیر خواند.

حجت الاسلام امامی در ادامه از امکان دریافت آموزش پیرامون مهارت های دارای بازار کار مطلوب در کنار گذران واحدهای درسی سخن گفت که زمینه فعالیت و نقش آفرینی دانشجویان در همان مهارت را پس از دوران تحصیل فراهم می کند.

وی افزود: افزون بر این مسائل برای معرفی ظرفیت‌های دانشگاه رضوی به سایر سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها، برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته تا از ظرفیت‌ طلاب و دانشجویان این دانشگاه بر اساس نیازشان استفاده شود./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات