۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۷۲۶۱۸۳
با توجه به برگزاری باشکوه مراسم وحدت حوزه و دانشگاه؛

سرپرست دانشگاه رضوی از حضور و استقبال گسترده دانشجویان قدردانی کرد

سرپرست دانشگاه رضوی از حضور و استقبال گسترده دانشجویان قدردانی کرد
خراسان رضوی - حجت الاسلام امامی در پیامی خطاب به دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی از حضور باشکوه و استقبال گسترده آنان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد امامی، سرپرست دانشگاه رضوی در پیامی خطاب به دانشجویان دانشگاه از حضور گسترده و استقبال آنان در مراسم باشکوه روز وحدت حوزه و دانشگاه قدردانی کرد.

وی در ادامه به رسالت اصلی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در تربيت نيروهاي فاضل و كارآزموده و موثر براي اهداف شكوهمند انقلاب اسلامي اشاره کرد و ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای طلاب و دانشجویان این نهاد علمی فرهنگی، موفقیت آنان درگسترش فرهنگ قرآني و مكتب اهل البيت (عليهم السلام) در حريم شمس الشموس امام رضا (عليه السلام) را از خداوند متعال خواستار شد.

متن این پیام از قرار زیر است:

دانشجويان گرامي

سلام عليكم؛

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)

بدين وسيله مراتب قدرداني و سپاس خود را از حضور شما عزيزان در مراسم روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه علوم اسلامي رضوي، اعلام مي دارم. اميدوارم خداوند تبارك و تعالي توفيقي فراهم نمايد تا بتوانيم براي رسالت اصلي دانشگاه كه تربيت نيروهاي فاضل و كارآزموده و موثر براي اهداف شكوهمند انقلاب اسلامي است موفق باشيم و گامي موثر در راستاي گسترش فرهنگ قرآني و مكتب اهل البيت (عليهم السلام) برداريم.

در حريم شمس الشموس امام رضا(عليه السلام) برايتان آرزوي موفقيت روز افزون دارم./933/

محمد امامي

سرپرست دانشگاه علوم اسلامي رضوي

جواد رستمی
ارسال نظرات